مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۴:۵۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
چاپ
کد خبر: ۵۷۳

احداث 110 مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز در ‌چابهار

احداث 110 مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز در ‌چابهار

‌معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان چابهار با اشاره به کمبود فضای‌های آموزشی در چابهار از احداث بیش از 110مدرسه، به دست خیرین مدرسه ساز در این شهرستان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به نقل از خبرگزاری ایسنا ؛ ایوب درویشی در جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان چابهار با اشاره به مهاجر پذیر بودن این شهرستان اظهار کرد: چابهار بیشترین رشد جمعیت دانش آموزی را در کشور با نرخ 16 درصد به خود اختصاص می‌دهد.

وی افزود: شهرستان چابهار کمترین سرانه فضای آموزشی کشور را دارد چراکه میانگین سرانه آموزشی در کشور چیزی بالغ بر 5.5 متر به ازای هر دانش و در شهر چابهار به کمتر از نیم متر به ازای هر دانش‌آموز است.

به گفته فرماندار ویژه چابهار دولت به تنهایی نمی تواند کمبود های آموزشی چابهار را جبران کند و لازم است از ظرفيت بی‌بديل خیرین مدرسه ساز استفاده كرد و آنها را به سمت و سوی چابهار که در شاخص‌هاي آماري اختلاف زيادي با ساير شهرستان ها دارد، سوق داد‌.

معاون استاندار سیستان وبلوچستان تاکید کرد: درهمایش خیرین مدرسه‌ساز احداث بالغ بر 110مدرسه در شهرستان چابهار به تصویب رسید که عملیات اجرایی بخشی از آنها آغاز وبخشی دیگر به زودی آغاز می‌شود.

رئيس شوراي آموزش و پرورش شهرستان چابهار درباره مدارس فرهنگیان نیز خاطرنشان کرد: به هيچ عنوان پذیرفته نیست كه يک مدرسه مختص قشري خاص از جامعه باشد و ديگران از آن بهره‌مند نشوند. 

نزاکت الهیاری