مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۵:۳۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
چاپ
کد خبر: ۵۶۱

میردامادیان رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان شد

میردامادیان رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان شد

در اولین جلسه هیات مدیره دوره هشتم مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان زهره میردامادیان به عنوان رئیس هیات مدیره این مجمع در دور هشتم انتخاب شد.


 
به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، جلسه هیات مدیره منتخب دوره هشتم  مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با حضور تمامی اعضاء در محل سالن اجتماعات این مجمع برگزار شد . 
در این جلسه پس از رای گیری زهره میردامادیان مجددا به عنوان رییس هیات مدیره ، محمد علی فانیان به عنوان نایب رییس ، غلامحسین رحمانی به عنوان خزانه دار ، پروین کلباسی به عنوان منشی و فریدالدین عبدیزدان به عنوان مدیرعامل انتخاب شدند. . همچنین اصغر تجدد ، محمد صافی دستجردی و مصطفی رناسی سایر اعضای هیات مدیره منتخب می باشند که مدت فعالیت آنها یک دوره دوساله خواهد بود .
در این جلسه که مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس به عنوان اعضای ثابت هیات مدیره نیز حضور داشتند ، محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط هیات مدیره دوره هفتم به تشریح وضعیت فعلی آموزش و پرورش استان و مشکلات آن پرداخت وی نیازهای آموزش و پرورش را در بخش های فضاهای آموزشی و تجهیزات مورد نیاز بر اساس رشد تکنولوژی یادآور شد و پیشنهاد کرد کمیته ای به منظور احصاء و اولویت بندی نیازهای آموزش و پرورش در بخش فضا و تجهیزات تشکیل و مشارکت خیرین در تامین این نیازها خصوصا  آموزش های فنی و حرفه ای بیش از گذشته حاصل شود.
آل داود