مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۵:۰۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
چاپ
کد خبر: ۵۵۹

برگزاری اولین جلسه شورای بانوان خیر مدرسه ساز استان اصفهان

برگزاری اولین جلسه شورای بانوان خیر مدرسه ساز استان اصفهان

همزمان با ایام ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) اولین جلسه شورای بانوان خیّر مدرسه ساز استان اصفهان با حضور مدیر کل نوسازی مدارس استان ، رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز و اعضای شورای بانوان در دفتر مدیر کل نوسازی مدارس برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، در این جلسه مهندس سجاد مدیرکل نوسازی مدارس با اشاره به تاریخچه تشکیل شورای بانوان هدف از تشکیل این شورا را سرعت بخشیدن به فعالیت های بانوان در عرصه مدرسه سازی و استفاده از ظرفیت بزرگ بانوان با توجه به نقش های ویژه آنان در جامعه در راستای رفع مشکلات فضاهای آموزشی استان بر شمرد .
وی از مجمع خیرین به عنوان یک سرمایه بزرگ اجتماعی نام برد که با جلب اعتماد عمومی گامهای بزرگی را در تأمین فضاهای آموزشی استاندارد برداشته است .
زهره میردامادیان رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیز ضمن تبریک به مسئول شورای بانوان خیر مدرسه ساز استان به اقدامات انجام شده توسط بانوان خیّر از بدو تشکیل مجمع خیّرین اشاره و اظهار امیدواری نمود با فعال شدن شورای بانوان استان زمینه های حضور هرچه بیشتر بانوان نیک اندیش در عرصه مدرسه سازی فراهم گردد .
در ادامه این جلسه همچنین ثریا جهانی مسئول شورای بانوان خیر مدرسه ساز استان ضمن تشریح دستورالعمل اجرایی مربوط به شورا به مواردی همچون اهداف شورا  ، وظایف اعضاء ، ترکیب اعضای جلسه و زمانبندی تشکیل جلسات اشاره کرد.
جواد ال داود