مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
چاپ
کد خبر: ۵۴۸

مدرسه سازی سرمایه گذاری برای آینده کشور است

پروانه مافی نماینده مجلس شورای اسلامی

مدرسه سازی سرمایه گذاری برای آینده کشور است

نماینده مجلس شورای اسلامی با تقدیر از کارشناسان و معاونین سازمان نوسازی مدارس کشور که مهارتی خاص در این حوزه دارند گفت : مدرسه سازی سرمایه گذاری برای آینده کشور است .


پروانه مافی نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با الگو گرفتن و استفاده از کشورهایی که در این زمینه تجربه داشتند می توان اقدامات موثری در این راستا انجام دادبیان کرد: یکی از سازمانهای مهم آموزش و پرورش سازمان نوسازی مدارس است که بستر لازم را برای ساخت ، تجهیز، فیزیک مدارس و نیازهای تحصیلی دانش آموزان فراهم می کند که این امر بدون نگاه خیر معاونین ، کارشناسان و افرادی که در این حوزه کار می کنند و مهارت لازم را دارند غیر ممکن است .

وی گفت :بخشی اعظمی از  ساخت بیش از چند هزار مدرسه توسط خیرین در سطح کشور مربوط به برنامه ریزی قوی ، رفتار مناسب و نگاه خیر کارکنان سازمان نوسازی مدارس است  .
مافی ادامه داد: طبق آمارها جذب خیرین نسبت به سالهای گذشته کاهش یافته که بخشی  از آن مربوط به رکود اقتصادی کشور است که با رونق آن بخش مدرسه سازی نیز پیشرفت می کند.
نماینده مجلس اسلامی  خاطر نشان کرد: آنچه در حوزه نوسازی مدارس به عنوان بودجه گذاشته می شود هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری در امر آموزش و پرورش کشور است که اگر خوب مدیریت شود و اهداف به درستی طی شوند حتما جنبه سرمایه گذاری خواهد داشت .
 نزاکت الهیاری