مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
چاپ
کد خبر: ۵۴۴

تراکم بالای دانش آموزی در فردیس و انتظار کمک از خیرین

تراکم بالای دانش آموزی در فردیس و انتظار کمک از خیرین

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس اعلام کرد که اگر خیرین به کمک آموزش و پرورش نیایند در سال تحصیلی آینده فردیس با مشکل آموزشی شدید مواجه می شود.



به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به نقل از سپیدار آنلاین ،فرشته فهمیده  افزود: بعضی از مدارس که مشکل فضای آموزشی و تراکم دانش آموزی بالا دارند بر اساس تراکم بالای دانش آموزی سعی شده که محدوده ها طوری تنظیم شود که تراکم دانش آموزی را کاهش دهیم.

وی گفت: با توجه به کمبود فضای آموزشی اگر با این اوصاف پیش برود ما سال های بعد با کمبود بیشتر فضای آموزشی و کلاس درس مواجه خواهیم شد امیدوارم با تدبیر فرماندار شهرستان فردیس و کمک شهرداران و خیرین مدرسه ساز این کمبودها برطرف شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس گفت: طی سه ماه گذشته خیر مدرسه ساز جلالی مهر ساخت دو مدرسه را در مشکین دشت و فردیس تقبل کردند و خانم قمر لک دو منزل مسکونی داشتند که در اختیار آموزش و پرورش قرار دادند و قرار شد با فروش منزل در یکی از مدارس فضای ورزشی و آموزشی تامین کنند. فهمیده ادامه داد:خیر دیگر قول مساعد برای ساخت مدرسه کنار مدرسه بعثت در مشکین دشت را به آموزش و پرورش دادند.

نزاکت الهیاری