مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
چاپ
کد خبر: ۵۴۰

امضاء تفاهم نامه با بانک انصار از سوی مجمع خیرین مدرسه ساز استان سیستان و بلوچستان

امضاء تفاهم نامه با بانک انصار از سوی مجمع خیرین مدرسه ساز استان سیستان و بلوچستان

به منطور کمک به افراد خیری که توان پرداخت پول کامل برای ساخت مدرسه را ندارند، تفاهم نامه همکاری با بانک انصار استان به امضاء رسید.


علیرضا راشکی مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار جامعه خیرین کشور اظهار داشت: براساس مفاد  تفاهم نامه با بانک انصار، خیرینی که تمایل به مدرسه سازی داشته اما توان پرداخت مورد نظر خود را به صورت یکجا نداشته و می توانند  مبالغی به صورت ماهانه را پرداخت کنند، توسط مجمع خیرین مدرسه ساز استان به بانک انصار معرفی می شوند
 وی افزود:بر این اساس به میزان تفاهم نامه با مجمع خیرین مدرسه ساز، وام بدون بهره(صفر درصد) دریافت و کل مبلغ را در اختیار اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قرار می دهد و خیر اقساط ماهانه را به بانک می پردازد.
راشکی  تاکید کرد: با این روش سرعت ساخت مدارس خیری به حداکثر ممکن و مبالغ پرداختی ماهانه خیرین به میزان دلخواه و متناسب با توان پرداختشان خواهد رسید.
 
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: افراد علاقه مند به فعالیت در عرصه مدرسه سازی می توانند از این ظرفیت بهره گیری لازم را داشته باشند.
 
وی خاطر نشان کرد: سیستان و بلوچستان به دلیل پراکندگی جمعیتی بالایی که دارد، به احداث و ترمیم کلاسهای درس زیادی نیاز دارد و با توجه به اعتبارات دولتی، این کار با مشارکت خیرین امکان پذیر می باشد که امیدواریم خیرین در این رابطه استقبال  بهتری نسبت به گذشته داشته باشند.
ایده مفرح