مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۲:۵۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
چاپ
کد خبر: ۵۳۵

سرمایه گذاری در حوزه تعلیم و تربیت کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد

سرمایه گذاری در حوزه تعلیم و تربیت کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد

مديركل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: سرمایه گذاری و مشارکت در حوزه تعلیم و تربیت به ارتقای فرهنگ جامعه، کاهش آسیب های اجتماعی و توسعه و عمران کشور منتهی می شود. بنابراين هر گونه مشارکت در اين زمينه نوعی سرمایه گذاری بلند مدت است که منافع آن به کل جامعه خواهد رسید.


به گزارش خبرنگار جامعه خيرين مدرسه ساز كشور، خدانظر در مراسم افتتاح زمين چمن دانش آموزي آموزشگاه خيرساز زنده ياد عيسي عزيزي در شهرستان خرم آباد با اشاره به سرانه پايين ورزشي در استان افزود: باید تلاش شود تا سرانه ورزشی به استاندارد های کشوری نزدیکتر شود و دانش آموزان به فضاي بهتر و استانداري براي پرداختن به امور ورزشي دسترسي پيدا كنند.

وی مشارکت در امر مدرسه سازی و توسعه و تجهیز مدارس به ویژه سالن ها و فضاهای ورزشی را نوعی ایثار قلمداد كرد و اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز انسان های بزرگی هستند که از دارایی خود می گذرند تا به اعتلای علمی، فرهنگی و ورزشی نسل آینده كشور کمک کنند.

مديركل آموزش و پرورش لرستان همچنين با قدرداني از خيرين مدرسه ساز و به ويژه خيريني كه در افتتاح اين پروژه سهيم بودند مشاركت و همراهي آنان با امر مدرسه سازي را ارزشمندترين و سودمندترين نوع مشاركت دانست.

يادآور مي شود با افتتاح اين زمين چمن طبيعي كه با مشاركت خيرين حقيقي و حقوقي در زميني به مساحت دو هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال به بهره‌برداري رسيده تعداد زمين‌هاي چمن دانش‌آموزي استان به 13 عدد (9 زمين چمن طبيعي و 4 زمين چمن مصنوعي) رسيده است. 

گفتني است در اين مراسم علامه بر مسئولان آموزش و پرورش استان و خيين نيك انديش معاون اجتماعی و پیشگیری از جرایم دادگستری لرستان، عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد، دبیر هیات کشتی و .. نيز حضور داشتند.

سپیده شاه محمدی