مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۴:۵۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
چاپ
کد خبر: ۵۲۶

رشد چشمگیر 760 درصدی تهعدات خیرین بومی استان سیستان و بلوچستان نسبت به سال 92

رشد چشمگیر 760 درصدی تهعدات خیرین بومی استان سیستان و بلوچستان نسبت به سال 92

تعهدات خیرین بومی استان سیستان و بلوچستان در حال حاضر نسبت به سال 92 بیانگر رشد 7.6 برابری میزان مشارکت ادر امر ساخت و ساز فضاهای آموزشی استان است.


 
به گزارش  خبرنگار خیرین مدرسه ساز کشور مدیر کل نوسازی مدارس استان سیستان و بلوجستان با اعلام اینکه  تعهد  خیرین بومی استان سیستان و بلوچستان در سال 92، تعداد 5 مدرسه با 24 کلاس  بود گفت :  این  رقم قابل توجه برای این استان نبود.
مهندس راشکی  افزود: این امر سبب شد تا برای جذب مشارکت خیرین بومی تلاش بیشتری انجام دهیم و با برگزاری همایش های مختلف در داخل و خارج از استان، شرکت در برنامه های زنده مختلف رادیویی و تلویزیونی این فرهنگ نیک و خدا پسندانه را گسترش دهیم
وی تصریح کرد : نتیجه این تلاش های مضاعف سبب شد که  هم اکنون تعهدات خیرین بومی در استان، تعداد 38 پروژه با 135 کلاس درس شود که این رقم نشان دهنده رشد 760 درصدی میزان مشارکت خیرین بومی در استان است.
مهندس راشکی تاکید کرد: در حال حاضر از استان های پیشرو در جذب مشارکت های خیّرین مدرسه ساز استان سیستان و بلوچستان است که در حال حاضر  تعداد 1181 کلاس درس در قالب 273 مدرسه با مشارکت خیّرین در همه نقاط استان در دست اجرا داریم که از برکات برگزاری همایش های خیّرین مدرسه ساز در شهرستان های مشهد، تهران و چابهار و جشنواره های شهرستانی می باشد.
مدیر کل نوسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: همچنین نباید  از نقش مجامع شهرستانی در سطح استان  غافل شد به طوریکه بافعال سازی مجامع خیرین مدرسه ساز  افراد  با  سرمایه گذاری بر روی نیروی انسانی و تربیت افراد در عدالت آموزشی نقش خودشان را بخوبی ایفا کنند.
ایده مفرح