مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۶:۳۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
چاپ
کد خبر: ۵۲۴

مجمع عمومی هیات امنا خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با حضور دکتر حافظی برگزار شد

مجمع عمومی هیات امنا خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با حضور دکتر حافظی برگزار شد

مجمع عمومی هیات امنا خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با حضور دکتر محمد رضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛ دکتر محمد رضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در این جلسه در سخنانی جامعه خیرین مدرسه ساز را پدیده مبارکی عنوان کرد که مرز جغرافیایی نمی شناسند و به دنبال رفع مشکلات فضاهای آموزشی در سراسر جهان است .

وی با اشاره به ظرفیت بسیار زیاد ایرانیان مقیم خارج از کشور از اقدامات انجام شده در راستای راه اندازی مجامع خیرین در کشورهای امارات ، ترکیه ، هندوستان ، کانادا ، آلمان و سایر کشورهای اروپایی به منظور پاسداشت فرهنگ غنی ایران زمین در بین تمامی ایرانیان خبر داد.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور تعداد خیرین مدرسه ساز را 6500 نفر اعلام کرد که بالغ بر یک هزار نفر از آنان در خارج از کشور سکونت دارند.

وی  از خیرین استان اصفهان به عنوان افتخار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نام برد و تعامل و همدلی موجود بین ادارات کل آموزش و پرورش ، نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز استان را ستود.

همچنین در ادامه این جلسه محمدحسن سجاد مدیرکل نوسازی مدارس جایگاه خیرین مدرسه ساز را والا و ارزشمند توصیف کرد و موفقیت های حاصل شده در بخش مشارکت مردم در امر مقدس مدرسه سازی در استان اصفهان را ناشی از جهت دهی مناسب به انگیزه های مثبت مردم در راستای اهداف تعریف شده مجامع خیرین اعلام کرد.

 وی ادامه داد: مجمع خیرین مدرسه ساز تبلور مجموعه تلاشها و اقدامات تمامی خیرین مدرسه ساز است بنابراین وقتی از فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز تقدیر و تشکر می گردد. مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان هیات مدیره دوره هفتم را یکی از بهترین هیات مدیره های مجمع دانست که اقدامات شاخص همچون : احداث مدرسه به صورت مستقل از محل کمک های عام ، توجه ویژه به تعمیرات ، تجهیزات و بهسازی مدارس ، اختصاص اعتبار به منظور جداسازی و بهسازی سرویس های بهداشتی مدارس مختلط استان و توجه و اهتمام به نگهداری از مدارس خیرساز را برنامه ریزی و اجرا نموده است.

وی ابراز امیدواری کرد تعامل مثبت و سازنده بین هیات مدیره منتخب دوره هشتم با نوسازی مدارس و آموزش و پرورش بیش از گذشته انجام گردد.

همچنین محمدحسن قائدیها مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در جلسه مجمع عمومی هیات امناء انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با تقدیر و تشکر از زحمات هیات مدیره دوره هفتم شرایط آموزش و پرورش در حال حاضر را نسبت به سنوات قبل بسیار سخت تر و دشوارتر عنوان نمود و رفع مشکلات خصوصاً در بخش فضاهای آموزشی را مرهون مشارکت مردم در این بخش دانست .

 وی احیاء مجامع خیرین مدرسه ساز در شهرستان ها ، تعامل بسیار ارزنده و مثبت مجمع با مجموعه آموزش و پرورش استان و بررسی دقیق و کارشناسی برای شناسایی نیازها و تلاش برای رفع آنها را از اقدامات شاخص هیات مدیره دوره هفتم عنوان نمود.

مدیر کل آموزش و پرورش همچنین آمادگی مجموعه آموزش و پرورش استان را برای تعامل هر چه بیشتر با مجمع خیرین مدرسه ساز اعلام نمود.

جلسه مجمع عمومی هیات امنا خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و همچنین مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان اصفهان و با حضور مدیرعامل و هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان برگزار شد.

جواد آل داود