مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۶:۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
چاپ
کد خبر: ۴۹۶

مدرسه محمد باقر مهدوی خوانسار خیرساز نیست/این مدرسه با قدمت بالای 40 سال باید با اعتبارات دولتی نوسازی شود

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ؛

مدرسه محمد باقر مهدوی خوانسار خیرساز نیست/این مدرسه با قدمت بالای 40 سال باید با اعتبارات دولتی نوسازی شود

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان مدرسه محمد باقر مهدوی خوانسار گفت: این مدرسه با قدمت بالای 40 سال خیرساز نیست و با اعتبارات دولتی این مدرسه ساخته شده و به نام معتمد محل آن زمان این مدرسه نامگذاری شده است.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛مدرسه ای به نام محمد باقر مهدوی درست در مقابل اداره آموزش و پرورش شهر خوانسار اصفهان قرار دارد که این مدرسه از قدمت بالای 40 سال برخوردار است.

این مدرسه که با عمر حدود نیم قرن از پروژه های فرسوده محسوب می شود هر فردی که از آن مدرسه عبور می کند می گوید که در مقابل اداره آموزش و پرورش خوانسار وجود این مدرسه با قدمت و امکانات بسیار پایین بسیار ناراحت کننده است.

بخشی از مردم خوانسار از خیرین مدرسه ساز می خواهند که این مدرسه را نوسازی کنند چرا که در این سالها دولت نتوانسته یا نخواسته این مدرسه را نوسازی کند.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار مجمع خیرین مدرسه ساز درباره جزئیات این مدرسه گفت: این مدرسه از عمر بالای 40 سال برخوردار است و این مدرسه باید هر چه زودتر تخریب و نوسازی شود.

فریدالدین عبدیزدان با بیان اینکه برخی از افراد این مدرسه را خیرساز معرفی کردند گفت: این مدرسه توسط خیرین ساخته نشده چرا که تنها نام این مدرسه به نام یکی از معتمدین این محل نامگذاری شده است.

وی درباره عدم اقبال خیرین مدرسه ساز استان اصفهان از این پروژه تاکید کرد: زمین این مدرسه وقفی است و به همین منظور خیرین مدرسه ساز برای تعهد و نوسازی اینگونه پروژه ها اقبالی نشان نمی دهند.

 

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان خاطرنشان کرد: این پروژه در لیست پروژه های نوسازی اداره کل نوسازی مدارس استان قرار دارد و باید این مدرسه با اعتبارات دولتی نوسازی شود.