مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۶:۰۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
چاپ
کد خبر: ۴۹۵

عملکرد خیرین مدرسه ساز قابل ارزش‌گذاری مادی نیست

استاندار آذربایجان غربی:

عملکرد خیرین مدرسه ساز قابل ارزش‌گذاری مادی نیست

استاندار آذربایجان غربی گفت:عملکرد خیرین مدرسه سازقابل ارزش گذاری مادی نیست و خیرین در راستای تلاش های بی دلیل خود در امرمهم ساخت مدارس از اجرا معنویی بالایی برخوردار هستند.


‌‌به گزارش  روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به نقل از ایسنا‌، قربانعلی سعادت در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ‌در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هر قدر بتوانیم فرهنگ انقلاب اسلامی به صورت‌های مختلف از جمله جشنواره‌ها و مسابقات قرآنی، علمی و ورزشی منتقل کنیم، به همان اندازه می‌توانیم آنها را برای مسئولیت پذیری نقش‌های خود در آینده کشور آماده سازیم، همچنین در این راستا مجموعه تعلیم و تربیت استان نیز باید در مسیر انتقال فرهنگ انقلاب به دانش آموزان تلاش کند.

وی ادامه داد: عملکرد خیرین مدرسه ساز قابل ارزش‌گذاری مادی نیست و خیرین در راستای تلاش‌های بی بدیل خود در امر مهم ساخت مدارس از اجر معنوی بالایی برخوردار هستند.

فریدون سید مصطفوی، مدیر‌کل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه با بیان اینکه بیش از یک هزارو 800 مدرسه در سطح استان در روز انتخابات جزء حوز‌های اخذ رای بوده است، گفت: در این حماسه مهم 15 هزار معلم و فرهنگی، حدود دو هزار کامپیوتر، 120 خودرو و ده هزار میز و سایر امکانات در اختیار برگزار‌کنندگان این برنامه از سوی اداره آموزش و پرورش استان قرار گرفت.

وی در خصوص برنامه‌های فراغت دانش آموزان گفت: در سال جاری حدود 3هزار دانش آموز در برنامه‌های متنوع این سازمان از جمله تقویتی، علمی، ورزشی، هنری، فرهنگی و معرفتی شرکت می‌کنند.

سید مصطفوی تصریح کرد: با اتمام امتحانات دانش آموزان در سه مقطع تحصیلی، 75 کانون ورزشی با رشته‌های مختلف ورزشی اعم از بدمینتون، شنا، هندبال، والیبال، بسکتبال و ... تا پایان شهریور ماه و شروع مدارس فعالیت خواهند کرد.

در ادامه جلسه به گزارش عملکرد و اهمیت برنامه ها و مسابقات تابستانی از سوی معاونین پرداخته شد.

نزاکت الهیاری