مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
چاپ
کد خبر: ۴۸۹۳

مدرسه ۶ کلاسه برکت حضرت ابوالفضل(ع) در میمه افتتاح شد

با مشارکت بنیاد برکت و در زمین اهدایی هیئت حضرت ابوالفضل (ع)؛

مدرسه ۶ کلاسه برکت حضرت ابوالفضل(ع) در میمه افتتاح شد

مدرسه 6 کلاسه برکت حضرت ابوالفضل (ع) با مشارکت بنیاد برکت در شهرستان میمه استان اصفهان به بهره برداری رسید.


 

آیین افتتاح مدرسه برکت میمه حضربه گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه سا ز کشور ،مدرسه ۶ کلاسه برکت حضرت ابوالفضل(ع) در میمه استان اصفهان با حضور جمعی از مسئولین و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ،  در زمین اهدایی هیئت حضرت ابوالفضل (ع) افتتاح شد.
با مشارکت بنیاد برکت ۲۰۰۰ مدرسه در کشور ب

ناصر فتحی مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان در این مراسم گفت: به برکت خون شهدا است که امروز دور هم جمع شده ایم و خدمتی را به هموطنان عزیز ارائه می دهیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان با بیان اینکه با مشارکت بنیاد برکت ۲۰۰۰ مدرسه در کشور به بهره برداری رسیده است گفت: در ساخت و نوسازی مدارس و آموزش و پرورش هر چه قدر که سرمایه گذاری شود کم است چرا که مسیر توسعه و پیشرفت از مدرسه و آموزش و پرورش می گذرد.

وی افزود این مدرسه با زیربنای ۸۰۰ مترمربع، ۲۳۰ متر طول دیوار کشی در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع و با هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به قیمت روز احداث شده است.

دانش آموزان بزرگترین سرمایه های ما و این کشور هستند

امامیه معاون اداره کل آموزش و پرورش نیز گفت: دانش آموزان بزرگترین سرمایه های ما و این کشور هستند. همه کشورها روی نیروی انسانی و جوانان و نوجوانان خود سرمایه گذاری می کنند و ما هم باید اینگونه عمل کنیم.

در این جلسه مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان، معاون مشارکت های مردمی این اداره کل، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز، معاون و مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرماندار، شهردار، رئیس آموزش و پرورش میمه و جمعی دیگر از مسئولین و خیرین حضور داشتند.