مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
چاپ
کد خبر: ۴۸۹۰

۱۴۰۰ میلیارد تومان هدیه خیرین مدرسه ساز به دانش آموزان عزیز خطه آذربایجان شرقی / خیران مدرسه ساز، انسان می‌سازند

۱۴۰۰ میلیارد تومان هدیه خیرین مدرسه ساز به دانش آموزان عزیز خطه آذربایجان شرقی / خیران مدرسه ساز، انسان می‌سازند

بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی ،با حضور سخنگوی دولت و جمع کثیری از خیرین برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی با حضور سخنگوی دولت، معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور و دیگر مسئولین کشوری و استانی برگزار شد. در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی ، خیرین مدرسه ساز استان با تعهد 1400 میلیارد تومانی حماسه ای جدید خلق کردند.

خیران مدرسه ساز، انسان می‌سازند / خیران به پول جان می‌دهند

فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت، در این مراسم اظهار کرد: بمب‌های ۲ تنی که در غزه فرود می‌آید را دانشمندان ساخته‌اند و علم آن‌ها با آدمیت، عشق و مضمون تکامل و معرفت آدمی همراه نبوده است.

وی با بیان این‌که خیران مدرسه ساز، انسان می‌سازند، افزود: امروز در خدمت خیران بودن، یکی از نقاطی است که خداوند متعال به آدمی لطف کرده است.

مهاجرانی با تمجید از مشارکت خیران در مدرسه سازی ابراز داشت: خیران عزیز کسانی هستند که به پول جان می‌دهند و پول بدون برکت و فکر خیران، جان پیدا نمی‌کند.

سخنگوی دولت با تاکید براینکه هدف مدرسه تربیت انسان است، ادامه داد: آن‌چه که توسط خیران مدرسه ساز با عنوان بنای مدرسه ساخته می‌شود، بنایی از عشق است و کار خیر در هر نوعی ستودنی است.

مهاجرانی گفت: خیران مدرسه ساز، فضا را برای تربیت انسان فراهم می‌سازند و کار خوبی در جهت سرمایه گذاری برای انسان است.

سخنگوی دولت چهاردهم افزود: وقتی یک کودک در مدرسه خوب با معلم خوب و لوازم التحریر و کتاب خوب تحصیل کند، فرصت تکامل برایش فراهم می‌شود. کار خیر مدرسه سازی اثربخشی زیادی دارد زیرا به آدم‌ها فرصت تعلیم و تربیت می‌دهد.

سرعت جریان مدرسه سازی به یمن وجود خیران / شکوفایی مدرسه سازی با محرومیت زدایی از فضاهای آموزشی

حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور نیز در این مراسم بیان کرد:  اگر امروز جریان مدرسه سازی سرعت گرفت و اعتباری یافته است، به یمن وجود خیران است.
خان محمدی افزود: مسیر تلاش برای پیشرفت کشور از مدرسه می‌گذرد و خیران مدرسه ساز با آگاهی این مسیر را برگزیده‌اند.

وی افزود: شکرگزار این هستیم که فضای مشارکت و خیری در جریان مدرسه‌سازی، رنگ و بوی تازه‌تری گرفته و قدردان تمامی خیران، به خصوص خیرانی هستیم که بعد از ساخت نیز در کنار مدرسه هستند و مشکلات را حل کرده و به معلمان یاری می‌رسانند.

وی با اشاره به افتتاح مدرسه کریم آذربایجان در تبریز، اظهار کرد: این مدرسه از طرف تمام خیران و دولت به بزرگ خیر مدرسه‌ساز «حاج کریم مردانی آذر» اهدا شد. 

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان این‌که خیران، پشت و پناه قوی برای جریان مدرسه سازی هستند، افزود: رئیس جمهور شخصا نسبت به موضوع محرومیت زدایی از فضاهای آموزشی دستور داده و به زودی یک شکوفایی در این زمینه خواهیم داشت.

۱۴۰۰ میلیارد تومان هدیه خیرین مدرسه ساز به دانش آموزان عزیز خطه آذربایجان شرقی

فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی مدارس استان در این جشنواره ضمن جمع‌بندی تعهدات خیری جمع آوری شده گفت: امروز خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی بار دیگر حماسه ای آفریدند که در تاریخ کشور کم نظیر است.به همت خیرین بزرگوار تعهدات جشنواره ۲۶، به ۱۴۰۰ میلیارد تومان رسید که عددی شگفت انگیز است.
وی افزود: تلاش در راه مدرسه سازی و گذشت از جان و مال در راه تربیت آینده سازان جمهوری اسلامی ایران کار بزرگمردان خدایی است که با خالق خود معامله می کنند.
فرهودی در پایان تصریح کرد: خیرین  استان آذربایجان شرقی همواره در امر مدرسه سازی پیشتاز بوده اندو به معنای واقعی بازوی توانمند دولت در نهضت مدرسه سازی هستند ، امیدواریم روزی  ساماندهی آخرین مدرسه غیرمستحکم در استان را جشن بگیریم.

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری