مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
چاپ
کد خبر: ۴۸۷۴

۶ کلاس درس به سرانه آموزشی شهرستان هوراند افزوده شد

به همت خیرین مدرسه ساز ،

۶ کلاس درس به سرانه آموزشی شهرستان هوراند افزوده شد

طی مراسمی که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی ، و جمعی از خیرین خیریه مکتب النبی و خیریه برین شمیرانات، آذری‌های مقیم تهران، برگزار شد، مدارس روستاهای مردلو و ازناب سفلی هوراند ، افتتاح گردید.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، محمد نجفی،  مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تشریح اطلاعات پروژه های آموزشی مورد افتتاح گفت: مدرسه مردلو و ازناب، هرکدام در ۳ کلاس درس و با ۱۳۵ مترمربع و جمعا با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان امروز به بهره برداری رسید که ۳۰ درید اعتبارات این مدارس توسط خیرین محترم و ۷۰ درصد توسط دولت سرمایه گذاری شده است.

 بنی آدم، رئیس هئیت مدیره خیریه برین شمیرانات و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز تهران، در آیین افتتاح گفت :بچه هایی که در این  مدارس  تحصیل می کنند، بر گردن‌ ما حق دارند و  باید از عدالت آموزشی بهره مند شوند، باید از داشته ها و امکاناتمان به آنها رسیدگی بکنیم.

بنی آدم اظهار داشت: دانش آموزان عزیز ، فرزندان من ، شما لیاقت پیشرفت را دارید . شما شایسته امنیت کشور را دارید. با تحصیل در این مدارس نو و زیبا  به مدارج  رفیع و مقامات ارزنده دسترسی پیدا خواهید کرد.

وی خطاب به دانش آموزان، معلمان، گفت: فرزندان من قدر مدرسه خود را بدانید این مدارس امانتی است  که بعد از شما به نسل بعدی  و آیندگان واگذار می‌شود.  از مدارسی که خیرین ساخته اند محافظت بکنید و مثل روز اول حفظش کنید چون ایران آینده  را شماها می سازید .