مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
چاپ
کد خبر: ۴۸۴۰

حضور مسئولین  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جامعه خیرین مدرسه ساز کشور

حضور مسئولین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جامعه خیرین مدرسه ساز کشور

مسئولین کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور حضور بهم رساندند و با مدیرعامل جامعه خیرین دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، دکتر امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش ‏فکری ‏کودکان و نوجوانان به اتفاق خانم فهیمه شعبانی امور مجلس و  نوروزی مدیر کل عمرانی کانون پرورش فکری کودکان و‌نوجوان در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور حضور یافته  و با مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز دیدار و گفتگو کردند .

در این جلسه  دکتر اقا خانی نایب رئیس  کمیسیون اجتماعی ، خانم دانش مهر دبیر هیات مدیره ،نجفی افشار معاون مدیر عامل جامعه خیرین و  مهندس ناجی نایب ریس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهکیلویه و بویر احمد حضور داشتند.

این جلسه با محوریت معرفی عملکرد کانون فکری و پرورشی کودکان ،  نیازهای این کانون در استان ها به لحاظ کمک در اتمام پروژه های نیمه تمام ، کمک به انتشار کتب  و سایر موارد فرهنگی که در زمره فعالیت های کانون است تشکیل شد.

 در این نشست پس از تبادل اطلاعات مقرر شد کانون با ارائه اطلاعات و حضور در کمیسیون مدرسه یاری ،دعوت از اعضای هیات مدیره جهت مشاهده حضوری مراکز رصد خانه کانون در تهران به همکاری در راه اطلاع رسانی به خیرین و مشارکت خیرین در اتمام پروزهای نیمه تمام و همچنین سایر موارد مورد نیاز کانون با جامعه خیرین مدرسه ساز کشور همکاری داشته باشند.