مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1403/06/25 23:31:43
کد خبر: 4823

به همت خیر نیک اندیش مهندس احمد رضا صرامی در پرند انجام شد،

آغاز عملیات ساخت دو مدرسه با اعتبار 100 میلیارد تومان

به همت خیر نیک اندیش مهندس احمد رضا صرامی و با حضور مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور عملیات ساخت مدرسه 12 کلاسه در پرند آعاز شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،شهر پرند در 35 کیلومتری غرب تهران و در کنار اتوبان ساوه احداث شده است.این  شهر دارای 8 فاز است و در آینده قرار است به 16 فاز گسترش پیدا کند. فازهای صفر تا سه شامل املاک سنددار شرکتی یا شخصی‌ساز و فازهای 4 تا 6 شامل املاک مسکن مهر می‌شوند.ساخت مسکن مهر در این شهر وعدم پیش بینی مدارس به میزان جمعیت از جمله موارد پیش بینی نشده ای است که امروز توانسته مشکلی را برای اهالی به وجود بیاورد.

فاز صفر پرند از محله های قدیمی این شهر است اما این قدیمی بودن تاثیری در کیفیت و کمیت امکانات رفاهی این شهر اعم از مراکز تجاری ، مدرسه ، درمانگاه و ... نداشته و متاسفانه این منطقه حتی یک مدرسه دولتی هم ندارد و تمام مدارس آن غیر انتفاعی است . این را زمانی متوجه شدم که به دنبال آدرس مراسم خشت گذاری مدرسه خیر ساز مهندس احمد رضا صرامی بودم . خانمی که وفتی از او  آدرس را پرسیدم با خوشحالی گفت : مگه قراره مدرسه دولتی ساخته شه .

اما امروز 24 شهریورماه سال 1403 کلنگ اولین مدرسه خیر ساز در فاز صفر پرند به زمین زده شد.در این مراسم خیر نیک اندیش مهندس احمد رضا صرامی ،مهندس جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مهندس شریعتی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران ، پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران ، تاجیک معاون متوسطه مدیرکل تیمسار حسن همایون نصب.عسگری مدیر عامل مجمع رباط کریم، مهندس رحمت الله پایدار شهردار پرند ، نماینده نوسازی مدارس شهرستان ها و جمعی از خیرین و  مدیران مدارس حضور داشتند.

مهندس احمدرضا صرامی خیر نیک اندیش مدرسه ساز در خصوص ساخت این مدرسهکاظهار داشت :مدارس ابتدایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .چون مهمترین دوره زندگی کودکان است . در این دوران با استعداد یابی دانش آموزان می توانیم آینده آنان را رقم بزنیم 

سید مهدی حسینی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم در ادامه اذعان داشت : مهرماه سال ۱۴۰۳ برای پرندی ها کمی متفاوت تر از سال های گذشته است چرا که با وجود ساخت ۵۵ مدرسه از سوی شرکت عمران و توسعه سرانه‌های آموزشی و پرسنلی در مقایسه با گذشته دغدغه‌های کمتری را نیز به همراه خواهد داشت.
وی ادامه داد: نزدیک به ۳۸ هزار دانش‌آموز پرندی در مقاطع مختلف تحصیلی مهرماه به مدرسه می روند و خیر نیک اندیش مهندس احمدرضا صرامی امروز یک فضای  آموزشی  با تجهیزات نوین و استاندارد را در فاز صفر پرند کلنگ زنی شد که جا دارد در این جا از خیرین نیک اندیش قدردانی نماییم و بدانیم خداوند پاداش کار خیر را ده برابر به خیر برمیگرداند.
مهندس جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نیز در ادامه ضمن تبریک میلاد نبی اکرم حضرت محمد (ص) بیان کرد:خوشبختانه طی سالهای گذشته 11 درصد مدارس تمام خیری 46درصد مدارس مشارکتی  و در مجموع57مدرسه را خیرین بنا کرده اند 
وی با اشاره به اینکه خیرین می توانند در امر مدرسه یاری مشارکت نمایند ادامه داد: از خیرین می خواهیم در کنار مدارسی که بنا می کنند حضور داشته باشند و بدانند دانش آموزانی که در مدارس خیر ساز تحصیل می کنند بسیار متفاوت تر از دانش آموزان دیگر هستند.
این مدرسه در 12 کلاس درس در مقطع ابتدایی برای دختران و پسران در دو ساختمان مجزا، در زمینی بالغ بر 3500 متر مربع و اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان ساخته خواهد شد و امید است با مشارکت خیرین هرجه زودتر مشکلات فضاهای اموزشی این شهر مرتفع شود.
 

نزاکت اللهیاری

 

 

 


اشتراک گذاری