مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۵:۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
چاپ
کد خبر: ۴۷۹

بنیاد علمی آموزشی قلم چی در مناطق محروم استان کردستان مدرسه می سازد

بنیاد علمی آموزشی قلم چی در مناطق محروم استان کردستان مدرسه می سازد

نمایندگان بنیاد علمی آموزشی قلم چی بعداز بازدید از مناطق محروم استان کردستان از احداث چند پروژه آموزشی در این مناطق خبرداد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به نقل از خبرگزاری بسیج  از  کردستان، نمایندگان بنیاد علمی آموزشی قلم چی بعد از بازدید از مناطق محروم و دور افتاده استان کردستان در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش این استان  از احداث چند پروژه آموزشی در این مناطق خبر دادند.
 
ریحان ناجی مقدم و صابر فتاحی نمایندگان بنیاد علمی آموزشی قلم چی به همراه رئیس مجمع خیرین مدرسه  ساز استان کردستان و مسئولین اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، در بازدیدی که از مدارس برخی مناطق داشتند؛ گزارشی از بازدید های صورت گرفته را ارائه و اعلام نمودند نتایج بازدید ها به رئیس بنیاد ارائه می شود تا برابر گزارشات، تصمیم گیری و بنیاد با ساخت مدرسه در استان منشا خدمات اثرگذار باشد.
 
قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نیز در دیدار با نمایندگان بنیاد علمی آموزشی قلم چی ضمن تشکر از این اقدام ارزشمند بنیاد، با بیان اینکه این موسسه می تواند در پیش برد اهداف آموزشی نقش مهمی داشته باشد؛ ابراز امیدواری کرد با احداث مدارس در مناطق محروم استان زمینه تحصیل و برخورداری هرچه بیش تر دانش آموزان از امکانات آموزشی فراهم گردد. 
نزاکت الهیاری