مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۴:۴۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
چاپ
کد خبر: ۴۷۶۵

امضا تفاهم‌نامه ساخت سالن چند منظوره در شهرستان نهبندان

دیدار با خانواده کاپیتان رضا صمیمی، خیر نیک اندیش مدرسه‌ساز،

امضا تفاهم‌نامه ساخت سالن چند منظوره در شهرستان نهبندان

تفاهم‌نامه ساخت سالن چند منظوره در شهرستان نهبندان (استان خراسان جنوبی )با مشارکت خانواده خیر اندیش کاپیتان رضا صمیمی به امضا رسید.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، حامد رخسارپور، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی، به همراه ابوالفضل خاتمی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل و سیدعلی طالبی، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، با خانواده کاپیتان رضا صمیمی، خیر نیک اندیش مدرسه‌ساز، دیدار و گفتگو کرد.

رخسارپور در این دیدار ضمن گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های در دست احداث در استان خراسان جنوبی، از خانواده کاپیتان صمیمی به خاطر تعهدات ارزشمندشان در امر مدرسه‌سازی قدردانی کرد.

وی در ادامه به انعقاد تفاهم‌نامه جدید ساخت سالن چند منظوره در شهرستان نهبندان با مشارکت این خانواده خیر اندیش اشاره کرد و گفت: این سالن چند منظوره با مساحت 600 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال احداث خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه این سالن چند منظوره برای استفاده‌های آموزشی دانش‌آموزان نهبندان در نظر گرفته شده است، ابراز امیدواری کرد که با همت و یاری خانواده کاپیتان صمیمی و سایر خیرین نیک اندیش، شاهد احداث فضاهای آموزشی جدید و استاندارد در سراسر استان خراسان جنوبی باشیم.

خانواده کاپیتان صمیمی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت پروژه‌های مدرسه‌سازی در استان، بر ادامه حمایت‌ها و مشارکت خود در امر خیر مدرسه‌سازی تأکید کردند.