مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1403/02/12 11:32:00
کد خبر: 4657

به همت خیرین نیک اندیش غلامرضا اخوان فرید ، محمد علی نوری علویجه و زهرا کریمی علویجه انجام شد،

امضا تفاهم نامه ساخت دو مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در اصفهان

به همت و با هزینه صد در صدی خیرین مدرسه ساز دو مدرسه ۶ کلاسه در علویجه و ناحیه ۳ اصفهان ساخته خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، در آستانه روز بزرگداشت مقام معلم و شهادت استاد مرتضی مطهری تفاهم نامه ساخت دو مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در سازمان نوسازی مدارس اصفهان با حضور دکتر مجتبی ملا احمدی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ،مدیرکل نوسازی مدارس استان، معاون مشارکت های مردمی و معاون فنی این اداره کل و معاون توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش  منعقد شد.

اولین تفاهم نامه مربوط به مدرسه ۶ کلاسه علویجه مهردشت با زیربنای ۷۰۰ مترمربع و با ۸۰۰ مترمربع محوطه سازی و ۱۴۰ متر دیوارکشی است که  به همت خیرین نیک اندیش محمد علی نوری علویجه و زهرا کریمی علویجه احداث خواهد شد.خیرین نیک اندیش ،  این مدرسه ۶ کلاسه را به یادبود فرزندان دختر خود فهیمه و آزاده نوری احداث خواهند کرد و با ساخت این مدرسه ۱۸۰ دانش آموز ابتدایی شهر علویجه از فضای آموزش نو بهره مند می شوند.

تفاهم نامه دیگر مربوط به مدرسه ۶ کلاسه ای  به همت خیر مدرسه ساز غلامرضا اخوان فرید در ناحیه ۳ اصفهان است . این مدرسه نیز با هزینه صد در صدی خیر نیک اندیش و با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع با ۳۰۰ مترمربع محوطه سازی و ۵۰ مترطول دیوار کشی ساخته خواهد شد.

 

 
 
 

اشتراک گذاری