مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1403/02/11 12:35:08
کد خبر: 4654

با حضور محمد حسین کمیلی ،

بیست وششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان آق قلا برگزار شد

بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان آق قلا با حضور محمد حسین کمیلی رییس مجمع خیرین استان و مسئولین شهرستانی در سالن آمفی تئاتر مدرسه عظام این شهرستان برگزار شد


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، به پاس مجاهدت‌های خاموش خیرین مدرسه ساز بیست وششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان آق قلا با حضور مسئولین، معتمدان و خیرین مدرسه ساز و عموم مردم شهرستان برگزار شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس گلستان، افزود: خیرین مدرسه ساز ظرفیت عظیم جامعه هستند که در تحقق شعار امسال گام های بلندی را در زمینه توسعه عدالت آموزشی خواهند برداشت.

وی اذعان داشت: فلسفه کار برگزاری جشنواره، تقدیر و تشویق از خیرین مدرسه‌ساز است و نکته مهمی که در این میان مطرح است اینکه در کنار این جشنواره باید دیگران نیز به کار خیر ترغیب شوند.

شاهکومحلی بیان کرد: مهمترین دغدغه برای خیرین تحقق نیت آنان است که اگر بتوانیم این اعتماد را ایجاد کنیم توانستیم در زمینه جلب مشارکت خیرین موفق عمل کنیم.

گفتنی است :بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان آق قلا با حضور محمد حسین کمیلی رییس مجمع خیرین استان و مسئولین شهرستانی در سالن آمفی تئاتر مدرسه عظام این شهرستان برگزار شد.همچنین در پایان این مراسم از خیرین مدرسه ساز استان با اهدای لوح و تندیس یادبود تجلیل شد.

 

اشتراک گذاری