مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1403/02/10 15:04:27
کد خبر: 4652

30 دانش آموز باشگاه خیری مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران از جامعه خیرین مدرسه ساز بازدید کردند

دومین مرحله کارگاه اعضای باشگاه خیری دانش آموزان پسر شهر تهران با حضور 30 دانش آموز منتخب باشگاه از مناطق 2، 8، 13، 14، 16، 17 و 18 و رابطان دفاتر نمایندگی مناطق مزبور در محل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران در این کارگاه یک روزه محمدرضا قربانی مدیر عامل و جعفر شریعتی عضو مجمع تهران و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان استان تهران در آن حضور داشتند.

محمدرضا قربانی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران در این جلسه در مورد نقش نهادهای مردمی و خیریه ها و تفاوت عملکرد آنها و مبانی نظری این حوزه مباحثی را برای دانش آموزان عضو باشگاه بیان نمود.

برگزاری آزمون سنجش مهارتی دانش آموزان

یکی دیگر از بخش های این کارگاه آموزشی، آشنایی با کتب زندگی نامه خیرین مدرسه ساز بود که دانش آموزان از این بخش استقبال نمودند. همچنین در ابتدای این بخش در یک نظرسنجی کتبی رویکرد اعضای جلسه در خصوص حوزه کتابخوانی و توسعه فرهنگ عمیق مدرسه سازی و نیکوکاری تبیین و تحلیل گردید.

بازدید از جامعه خیرین مدرسه ساز

در بخش پایانی این مراسم اعضای باشگاه در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور حاضر شده و با گزارش منصور نجفی افشار در جریان دستاوردها و اقدامات جامعه خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی کشور قرار گرفتند.

در مجموع 30 دانش آموز پسر حاضر در این کارگاه طی جلسات و کلاس های مختلف با ادبیات و چارچوب های رایج در حوزه خیرین مدرسه ساز آشنا شدند.

گفتنی است کارگاه های بعدی باشگاه دانش آموزان طی این هفته و هفته آینده در محل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران برگزار خواهد شد.

تا کنون 80 دانش آموز دختر و پسر منتخب شهر تهران در این طرح شناسایی شده اند و کنگره نهایی نیز در مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.


اشتراک گذاری