مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1403/01/28 12:08:57
کد خبر: 4628

با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان گلستان انجام شد،

برنامه ریزی مقدمات برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در گلستان

جلسه ستاد برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان گلستان با حضور محمد حسین کمیلی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز، مدیران کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، آموزش‌وپرورش گلستان و سایر اعضای کارگروه‌های اجرایی جشنواره در محل اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.


به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان، وحید فراهی گفت: رویکرد بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده باید متفاوت تر از سنوات گذشته برگزار شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان با بیان اینکه جهش تولید درامر مقدس مدرسه سازی مسلما با مشارکت بالای خیرین محقق می شود افزود: مدرسه سازی لذت بخش ترین کار نیکی است که می توان درعرصه تولید علم و دانش درآن مشارکت داشت و این مهم مسوولیتی ملی است که هر فردی باید به سهم خود در تحقق آن بکوشد.

فراهی با بیان اینکه جامعه خیرین مدرسه‌ ساز تاکنون زمینه ساز اتفاقات بسیار مهم و باارزشی را در جهت عدالت و گسترش آموزشی درکشورنقش داشتند افزود: کار بزرگ خیرین مدرسه ساز بطور مستقیم به ترتبت و پرورش نیروهای نخبه و توانمند ارتباط پیدا می کند.

وی ترویج فرهنگ مشارکت، جذب کمک های مالی ومعنوی مردم در زمینه مدرسه سازی و مدرسه یاری وتجلیل از کسانی که مال خود را در راه مدرسه سازی صرف می کنند را ازاهداف جشنواره خیرین مدرسه سازعنوان کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان اظهار کرد: جشنواره 26 ام در محل کانون طه و در تاریخ 30 اردیبهشت 1403 با حضور مسولین عالی رتبه و خیرین نیک اندیش برگزار می شود.


اشتراک گذاری