مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1403/01/20 15:44:12
کد خبر: 4620

وزیر آموزش و پرورش در دیدار نوروزی با خیرین و هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛

در سال ۱۴۰۲ ایران به همت شما به کارگاه مدرسه سازی تبدیل شد

صحرایی اذعان داشت: پیگیری آیین نامه ها و اجرای احکام برنامه هفتم باید در صدر اولویت ها و طرح و برنامه های مجموعه آموزش وپرورش به ویژه نوسازی مدارس باشد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، 

رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در دیدار صمیمانه با مدیران ستادی سازمان نوسازی مدارس کشور و اعضای جامعه خیرین مدرسه ساز با تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: این نشست را فرصتی مغتنم دانسته و حضور در این جمع پاک و نیک اندیش و خدا دوست جامعه ی ایران اسلامی برای ما افتخار بزرگی است.

وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم با یبان اینکه در سال ۱۴۰۲ ایران به کارگاه مدرسه سازی تبدیل شده، یادآور شد: شعار سال 1403 که به نام جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نامگذاری شده است که باید در تمامی معاونت های وزارت آموزش و پرورش به ویژه در امر مدرسه سازی با حضور فعال و همراهی بیش از پیش شما خیرین گرانقدر، نمود عینی یابد و حقیقتا جهش متفاوتی را در فرایند ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی نسبت به سنوات گذشته شاهد باشیم. 

صحرایی ابراز داشت: پیگیری آیین نامه ها و اجرای احکام برنامه هفتم باید در صدر اولویت ها و طرح ها و برنامه های مجموعه آموزش و پرورش به ویژه نوسازی مدارس باشد.

صحرایی در خصوص ابلاغ دستورالعمل ساخت، توسعه و تجهیز آزمایشگاه مرکزی مدارس در سال 1402، خاطرنشان کرد: طراحی، ساخت و تجهیز آزمایشگاه در راستای برقراری تعامل اثربخش مدارس با رعایت اصل غنی‌سازی محیط مدرسه با همکاری سایر دستگاه‌ها مورد توجه و تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش قرار گرفته است.


اشتراک گذاری