مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1403/01/20 15:23:47
کد خبر: 4619

قدردان اخلاص خیرین مدرسه ساز هستیم / تلاش بر جهش مشارکت مردم در نهضت مدرسه سازی

خان محمدی گفت: تحویل قریب به ۳۰۰۰ پروژه با ۱۳ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۲ امری بی نظیر بود که با همت همه ی ارکان به ویژه خیرین گرانقدر مدرسه ساز رقم خورد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس این سازمان، در دیدار نوروزی با وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: جریان خیرین مدرسه ساز از گذشته و با سرعت و بی وقفه در حال تلاش هستند که صمیمانه قدردان اخلاص این عزیزان هستیم.

خان محمدی اذعان داشت: قریب به ۳۰۰۰ پروژه با ۱۳ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۲ امری بی نظیر بود که با همت همه ی ارکان به ویژه خیرین گرانقدر مدرسه ساز در سال 1402 رقم خورد.

وی ابراز داشت: از همه مردم به ویژه خیرین نیک اندیش انتظار می رود در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم  شده است، جهش بزرگی را در مشارکت مردم و به تبع آن عرصه ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی شاهد باشیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید از تلاش مدیران و مهندسان و کارشناسان مجموعه نوسازی مدارس کشور قدردانی کرد که در سال گذشته  به همت همه ی اعضای این خانواده بزرگ اتفاقات زیبایی در این عرصه رقم خورد.

این مقام مسئول یادآور شد: رئیس محترم جمهور در دیدار ابتدای سال جدید با مدیران و کارگزاران دولت مردمی بیان داشت که «پیگیری» یک اصل مهم و رمز موفقیت در کارهاست ما نیز بر همین اساس باید پیگیری مستمر را در دستور کار قرار دهیم و دنبال کنیم.

وی افزود: در برنامه هفتم توسعه، سه حکم مستقیم که یکی از آنها اعتبار مالیاتی است مصوب شد که قطعا جهش بزرگی را در این عرصه رقم خواهد زد.

خان محمدی در پایان خاطرنشان کرد: ساماندهی مدارس سنگی و کانکسی، تجهیز هنرستانها و آزمایشگاه ها، توجه به هوش مصنوعی، ساخت مجتمع های بزرگ مقیاس که  تا پایان برنامه هفتم ۲۰۰ مجتمع بزرگ خواهیم ساخت و توجه به رویکرد مدرسه کانون پیشرفت و توسعه محله از برنامه های سال جدید می باشد.


اشتراک گذاری