مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۵:۰۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
چاپ
کد خبر: ۴۵۷

ساخت مدارس جدید، در اولیت زیرساخت های کشور

فاتحی یزدی خیر مدرسه ساز گفت :

ساخت مدارس جدید، در اولیت زیرساخت های کشور

ساخت و نوسازی مدارس در هر کشور می تواند فضای موثری در راستای رشد و ارتقای آن جامعه ایجاد کند با این حال تحقق این امر در گرو بهره وری از ظرفیت های این بخش می باشد.


احمد فاتحی یزدی یکی از نیک اندیشان مدرسه ساز استان البرز، در گفتگو با خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: مدرسه به عنوان مهم ترین نهاد آموزشی کشور می تواند نقش مهمی در توسعه فرهنگ و اقتصاد جوامع ایفا کند.

وی به اهمیت مدرسه سازی اشاره وتصریح کرد: از آن جا که مدارس اولین جامعه ای است که فرزندان به آن وارد می شوند لازم است همیشه در اولویت برنامه های زیرساختی قرار گیرد.

این خیر نیک اندیش اظهار داشت: از سال های قبل آرزوی قلبی من انجام کار خیری بود که تاثیر آن همواره باقی بماند، با توجه به علاقه ای که به دانش و علم اندوزی داشتم، وقتی شرایط برای ساخت مدرسه پیش آمد آن را غنیمت دانستم.

وی اذعان داشت: خوشبختانه این امر خیر و برکت گسترده ای برای زندگی دارد که هیچگاه برای آن پایانیب نیست این تاثیر معنوی تمام وجود انسان را فرا می گیرد و روح را تعالی می بخشد.

فاتحی یزدی در خصوص نقش آموزش و پرورش افزود: اداره آموزش و پرورش اگر با خیرین مدرسه ساز همکاری کند و در راستای تشویق این ها گام بردارد می تواند تا حد زیادی به توسعه و تقویت مدارس کشور کمک کند.

وی در پایان گفت: بسیاری از افراد که تمایل به انجام کار خیر دارند ممکن است به دلایل مختلف نتوانند در این مسیر وارد شوند با این وجود لازم است همه ما بدانیم که هر کس که بتواند با توجه به توانایی های خود گامی در جهت رشد و توسعه جامعه بردارد مهم ترین کار خیر را انجام داده است.

فاطمه نبی پور