مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
چاپ
کد خبر: ۴۵۲

پیام رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

پیام رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

دکتر محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت گرامیداشت 14 خرداد، بیست و هشتمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) پیامی را صادر نمود که متن کامل آن در پی می آید.


بسمه تعالی

"این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست." مقام معظم رهبری «دامت برکاته»

بیست و هشت سال از عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) پیشوای فقید مسلمانان جهان و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می گذرد و هنوز از عشق و محبت شیفتگان آن بزرگ  مرد تاریخ معاصر ایران اسلامی ذره ای کاسته نشده است و این دلدادگی روزافزون ریشه در نقش آفرینی آن یگانه دوران در خدمت به مردم این سرزمین کهن دارد.

انقلاب اسلامی ایران یادگار ماندگار آن امام عزیز است. شخصیتی که با وجود مجد و عظمت و ابعاد سترگ علمی و مذهبی و سیاسی همواره خود را خدمتگزار مردم می دانست و این رویکرد از او چهره ای ماندگار در تاریخ این سرزمین ساخته است.

آن امام بزرگ و مهربان همواره در اندیشه طبقات محروم بود و از این رو در زمره ی اولین خیرین مدرسه ساز قرار گرفت و پرچم مدرسه سازی در ایران اسلامی را برافراشت و چه زیبا فرمود : " باید ایران را سراسر مدرسه کنیم."

جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی آن شخصیت بزرگ جهان اسلام یاد و خاطره ایشان را گرامی داشته و برای خلف صالح امام راحل- مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای" دام عزه"- آرزوی موفقیت می نماید. یادش گرامی و راهش پررهرو باد.

محمدرضا حافظی

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور

96/3/13