مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۶:۵۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
چاپ
کد خبر: ۴۳۸

ضرورت مشارکت خیرین در مدیریت مدارس

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان بوشهر مطرح کرد:

ضرورت مشارکت خیرین در مدیریت مدارس

حضور و مشارکت موثر خیرین مدرسه ساز در مدیریت و پیش برد مدارس می تواند نقش مهمی در تربیت و آموزش نسل های آینده داشته باشد.


حسین حریری رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: حضور و مشارکت موثر خیرین مدرسه ساز در مدیریت و پیش برد مدارس می تواند نقش مهمی در تربیت و آموزش نسل های آینده داشته باشد.

وی  تصریح کرد: در حال حاضر در 3 مدرسه استان بوشهر از خیرین دعوت شده تا در اداره امور مربوط به دانش آموزان و معلمان همکاری کنند این اقدام موجب می شود آموزگاران و محصلان به نیکوکاری و عملکرد بهتر تشویق شوند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش دانش آموزان اظهار داشت: از مهم ترین برنامه هایی که مجمع خیرین استان بوشهر دارد ایجاد تعامل میان  خیرین مدرسه ساز و عوامل مدارس است که تاثیر چشمگیری در تربیت فرزندان دارد.

حریری در ادامه اذعان داشت: از اقداماتی که در استان اجرا شده بحث ساخت مدرسه در مناطق محروم و دور از مرکز است، به این ترتیب میزان قابل توجهی از خیرین تمایل دارند که در این نواحی حضور یابند و به ساخت مدرسه جدید اهتمام ورزند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان بوشهر تاکید کرد: طی چند سال اخیر اغلب نیکوکارانی که در امر ساخت و نوسازی مدارس شرکت کرده اند، موسسه ها، بانک ها و ارگان های دولتی بودند که به دلیل وضعیت اقتصادی ، توان بیشتری در مشارکت مالی داشته اند.

فاطمه نبی پور