مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۵:۲۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
چاپ
کد خبر: ۴۳۶

خیرین مدرسه ساز همواره دغدغه تعلیم و تربیت دارند/خیرین به نسل آینده نگاه می کنند

خیرین مدرسه ساز همواره دغدغه تعلیم و تربیت دارند/خیرین به نسل آینده نگاه می کنند

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان گفت: خیرین مدرسه ساز همواره نشان دادند که دغدغه تعلیم و تربیت دارند و به نسل آینده نگاه می کنند.


زهره میردامادیان در گفت و گو با خبرنگار جامعه خیرین مدرسه سازکشور افزود: خیرین مدرسه ساز همواره با دستان پرتوان و با افکار روشن بخش زیادی از مشکلات دانش آموزان را به ویژه در بخش ایجاد فضاهای آموزشی استاندارد برطرف می کنند.

وی ادامه داد: قدمت مدارس و تراکم زیاد دانش آموزان در برخی مدارس موجب شده که خیرین به امر مدرسه سازی حساس شوند و همه ساله شاهد هستیم در سطح استان اصفهان و حتی سایر استان های کشور تعهد خیرین مدرسه ساز افزایش یابد.

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از حوزه های مهم در بین نهادها و ارگان های کشور آموزش و پرورش است و همواره نگاه دولتمردان به این حوزه مهم و حساس کشور نگاه ویژه ای باشد.

وی یادآور شد: در استان اصفهان حرکت خیرین با سرعت مناسبی همراه است و ما شاهد هستیم که در زمان های مختلف از جمله در آستانه فصل بازگشایی مدارس پروژه های زیادی از سوی خیرین در نقاط مختلف شهر اصفهان و شهرستان های محروم استان افتتاح می شود.