مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۴:۵۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
چاپ
کد خبر: ۴۲۱

تعهد 300 میلیاردریالی خیرین مدرسه ساز در استان هرمزگان

تعهد 300 میلیاردریالی خیرین مدرسه ساز در استان هرمزگان

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان گفت: دولت به واسطه حجم کمبودها به تنهایی قادر به رفع مشکل فضای آموزشی نیست .خیرین مدرسه ساز نقش محوری در توسعه عدالت آموزشی دارند و مشارکت آنان موجب شده است که دانش آموزان مناطق محروم نیز از فضای آموزشی استاندارد و ایمن بهره مند شوند .


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، حمید هراتی سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان به ارائه گزارشی از برگزاری جشنواره نوزدهم استان هرمزگان پرداخت و گفت: نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با هدف تکریم از خیرین مدرسه ساز، اسفندماه سال گذشته در شهرستان های استان آغاز و همزمان با عید مبعث جشنواره اختتامیه درمرکز استان برگزار شد. در این جشنواره 65 پروژه در قالب  252کلاس درس با زیر بنای 10584 متر مربع و اعتباری بالغ بر 317 میلیارد ریال تعهد گردید. 
هراتی در پایان به مقایسه تعهد خیرین در سال گذشته پرداخت و گفت: خیرین نیک اندیش مدرسه ساز در جشنواره هجدهم 64 پروژه در قالب 245کلاس درس با زیر بنای در حدود  24484 متر مربع به مبلغ 284میلیارد ریال را تعهد کردند که از این مبلغ 220میلیارد ریال محقق گردید. با این اوصاف در جشنواره نوزدهم خیرین 33 میلیارد ریال بیش از جشنواره هجدهم تعهد داشته اند .
فاطمه ناگهی