مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
چاپ
کد خبر: ۴۱۵

آغاز عملیات ساخت یک مدرسه 8 کلاسه خیر ساز در روستای ریحان آباد ارومیه

آغاز عملیات ساخت یک مدرسه 8 کلاسه خیر ساز در روستای ریحان آباد ارومیه

آیین کلنگ زنی پروژه احداث مدرسه 8 کلاسه خیر ساز روستای ریحان آباد با حضور مسئولین استانی برگزار شد.


به  گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به نقل از  اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی با همت خیّر پیشکسوت فرهنگی، سرکار خانم "سیمین عذار اسدی آذر" کلنگ ذخیرۀ آخرتی برای ایشان و نقطۀ عطف دیگری برای ایجاد فضای آموزشی آینده سازان میهن اسلامی بر زمین زده شد.

این مراسم با حضور شهردار کلان شهر ارومیه، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، آخوندیان رییس مجمع خیرین استان، معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه، «سیمین اسدی آذر» خیر پیشکسوت فرهنگی و همچنین حضور پرشور و شعف مردم روستای ریحان آباد برگزار شد.

 در ابتدای مراسم قاسمی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه، ضمن خیر مقدم گویی و تشکر از خیر مدرسه ساز سرکار خانم " سیمین عذار اسدی " و تمامی خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار، تلاش در راه مدرسه سازي خصوصا در مناطق محروم را اقدامی موثر برای دنیا وآخرت و جهادي مقدس برشمرد و اظهار نمود: همواره با اتکاء به خداوند و با همیاری و همدلی در امر آموزش و پرورش فرزندان سرزمینمان کوشا باشیم.

قهرمان رحمانی، مدیر کل نوسازی مدارس استان ضمن تشکر از تلاشهای صورت گرفته گفت: رویکرد امسال مدرسه سازی ما ایمن سازی است و در این امر مهم نیازمند مشارکت همگانی هستیم.

وی گزارشی از اقدامات مدرسه سازی را به حاضران ارایه نمود و افزود : طی 19 جشنواره خیرین استان 273 میلیارد تومان و جشنواره خیرین استانی امسال 45 میلیارد تومان تعهد مدرسه سازی در استان شده است .

این پروژه ، با پیش بینی احداث 8 کلاس درس در زمینی به مساحت 1800 متر مربع ؛دومین مدرسه ای است که به همت خیر بزرگوار و پیشکسوت فرهنگی سرکار خانم " سیمین عذار اسدی آذر" در روستای ریحان آباد کلنگ زنی و احداث می گردد.

نزاکت الهیاری