مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۴:۵۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
چاپ
کد خبر: ۳۶۴

فعالیت 200 بانوی خیرمدرسه ساز در استان اصفهان/خیرین مدرسه ساز برای انسان سازی تلاش می کنند

فعالیت 200 بانوی خیرمدرسه ساز در استان اصفهان/خیرین مدرسه ساز برای انسان سازی تلاش می کنند

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان گفت: استان اصفهان 200 بانوی خیر در امر مدرسه سازی دارد که در سالهای اخیر ، مدارس مهم و تاثیر گذاری در مناطق محروم استان اصفهان ساخته اند.


 
به گزارش جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به نقل از پانا ؛ زهره میردامادیان رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان افزود: در استان اصفهان 20 مجمع نمایندگی خیرین مدرسه ساز در شهرستان های استان اصفهان تاسیس شده و خیرین شهرستان های استان نیز فعالیت خوبی در امر مدرسه سازی دارند.
وی با اشاره به اینکه فعالیت خیرین مدرسه ساز همواره از جایگاه والایی برخوردار است و باید همه تلاش کنند این فرهنگ بيشتر در ميان مردم مطرح شود، ادامه داد: خیرین مدرسه‌ساز جایی قدم گذاشته‌اند که مرکز انسان‌سازی و آموزش است و چون مدرسه بستر آموزش را فراهم می‌کند این خیرین در واقع برای انسان‌سازی تلاش می کنند.
رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان خاطرنشان کرد: در بخش حفظ و نگهداری مدارس نیز باید کوشش کنیم چون در واقع مدارس یک میراث هستند و نباید از کنار آن‌ها بی‌تفاوت گذشت.
وی یادآور شد: باید خیرین مدرسه ساز در امر حفظ و نگهداری مدارس بیشتر تلاش کنند که البته شاید عده‌ای نخواهند نامشان مطرح شود، اما باید میراثی به نام مدرسه ، حفظ و نگهداری شود.