مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
چاپ
کد خبر: ۳۶۰

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردبیل

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبيل در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این استان گفت: مشارکت خیرین استان در امر مدرسه‌سازی افزایش یافته است.


احمد ناصری در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل که در هتل کوثر شورابیل برگزارشده بود، اظهاركرد: خیرین اردبیلی با فعالیت‌های گسترده خود توانسته‌اند در توسعه کمی وکیفی فعالیت های آموزش و پرورش نقش‌آفرینی کرده و در تولید علم و دانش سهم ارزنده ای داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبيل جلب مشارکت‌های مردمی را از اولویت های سال 96 وزارت آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: خیرین مدرسه‌ساز در تحقق این هدف وزارت آموزش و پروش یاریگر ما در استان بوده و توانسته‌اند سهم و جایگاه مهمی در این عرصه داشته باشند.

وی افزود: خوشبختانه روز به روز شاهد توسعه و گسترش مشارکت و مساعدت خیرین در عرصه مدرسه‌سازی در اردبیل هستیم که این امر می‌تواند زمینه‌ساز ارتقای کیفیت برنامه‌های آموزش و پرورش و رفع مشکلات در حوزه کمبود فضاهای آموزشی در سطح استان باشد.

ناصري با اشاره به محدویت منابع مالی دولت بیان کرد: برای جبران این محدودیت ها، استفاده از توان و ظرفیت خیرین مدرسه‌ساز راهکاری اساسی بوده که برگزاری جشنواره‌های خیرین می‌تواند نقش عمده‌ای در جلب و جذب هر چه بیشتر خیرین مدرسه‌ساز ایفا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبيل با اشاره به نگاه متفاوت دولت و مجلس به خیرین مدرسه‌ساز گفت: توسعه حمایت ها از خیرین و برنامه‌ها و فعالیت های آنها با اقدامات تشویقی زمینه‌ساز مشارکت هر چه بیشتر خیرین در این حوزه شده و مشکلات موجود در این مسیر را هموار خواهد کرد.

نزاکت الهیاری