مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
چاپ
کد خبر: ۳۵۹

سومین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز پیربکران اصفهان برگزار شد

سومین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز پیربکران اصفهان برگزار شد

سومین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز پیربکران اصفهان با حضور رئیس هیت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان برگزار شد.


به گزارش خبرنگارجامعه خیرین مدرسه سازکشور؛ زهره میردامادیان رئیس هیت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان در سومینجشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز گفت:  یکی از حوزه های مهم در بین نهادها و ارگان ها آموزش و پرورش است.

میردامادیان اظهار داشت: اعتقادات مذهبی ، استفاده از افراد توانمند برای تعلیم و تربیت و توجه به امر تعلیم و تربیت 3 عامل مهم است که می تواند در پیشرفت کشور مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز نشان دادند که دغدغه تعلیم و تربیت را داشته  وبه نسل آینده نگاه ویژه دارند افزود: آنها با دستان پر توان و با افکار روشن و فرهنگی، بخش اعظمی از مشکلات دانش آموزان را بر طرف می کنند.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ادامه داد: فرسوده بودن برخی مدارس، اضافه شدن یک پایه آموزشی به مدارس، تراکم دانش  آموزان و مهاجرت از جمله عواملی است که توجه ویژه خیرین را به سمت مدرسه سازی سوق می دهد.

وی مدرسه سازی را یک توسعه دائمی و همگانی معرفی کرد که با تلاش خیرین و مشارکت مردم ادامه پیدا می کند .

 سهرابی ریاست اداره آموزش و پرورش نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد این اداره در حوزه های متفاوت در 4 سال اخیر ارائه کرد.

 وی به تاسیس اولین مدارس منطقه  در دارگان، سهروفیروزان، باغکومه و سهلوان   اشاره کرد و اظهار داشت: حدود 16درصد مدارس منطقه نزدیک به 35 سال و22درصد نزدیک به 25 سال قدمت دارند و دو مدرسه هم قدمت آنها بیش از 47 سال است.