مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
چاپ
کد خبر: ۳۵۳

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان زنجان در شهر زرین رودبرگزار شد​

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان زنجان در شهر زرین رودبرگزار شد​

نوزدهمین حشنواره خیرین مدرسه ساز استان زنجان با حضور امام جمعه شهر زرین رود ،مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان معاون اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان ،و جمع کثیری از خیران وفرهنگیان منطقه در شهر زرین رود برگزار شد.


 
به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛  حجت الاسلام یوسفعلی عیوضی امام جمعه شهر زرین رود در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان زنجان با اشاره به اینکه دین اسلام دین مشارکت وتعاون است گفت: در دین اسلام تکیه بر مشارکت وحضور مردم در امور خیر بویژه در عرصه های اجتماعی و اقتصادی بسیار مهم ومقدس ارزیابی شده است.
وی افزود: آبادانی ورفاه جامعه در گرو انسانهای دانشمندی است که در مکانیمقدس به نام مدرسه پرورش میابند.
وی با اشاره به وجود آیات و روایات مختلف در دین اسلام وهمچنین اهمیت مشارکت در امور خیر،  تاکید کرد: کمک به مدارس در واقع کمک به رشد وتعالی فرزندان خودمان است وما باید همواره در این عرصه پیشتاز باشیم.
علی اکبر فاضلی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان هم در مراسم با اشاره به اینکه هم اکنون ۹۱ مدرسه دو نوبته با ۸۸۷ کلاس درس در استان زنجان وجود دارد گفت: با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی استان از ۱۷۰ هزار نفر به حدود ۲۳۰ هزار نفر در سال ۱۴۰۴ ، باید یک هزار و۵۰۰ کلاس درس جدید به ظرفیت استان اضافه شود. که این امر بدون مشارکت فعالانه خیرین و جذب مشارکت های مردمی تحقق نمی یابد.
وی افزود : مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان از ابتدای تاسیس تا کنون ۱۱۰۰ کلاس درس را با مشارکت خیران ایجاد کرده است.
گفتنی است :این مراسم با اجرای برنامه های هنری دانش آموزان و تجلیل از خیرین مدرسه ساز پایان یافت.
خانم محمود خواه