مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
چاپ
کد خبر: ۳۵۲

تنها انگیزه من از مدرسه سازی ،تماشای شور و نشاط دانش آموزان ود

خیر مدرسه ساز اصفهانی ؛

تنها انگیزه من از مدرسه سازی ،تماشای شور و نشاط دانش آموزان ود

حاج حسین اسدی خیر مدرسه ساز اصفهانی تماشای شور و نشاط دانش آموزان را تنها انگیزه مدرسه سازی خود اعلام کرد.


 

 

به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ مراسم تجلیل از خیر مدرسه ساز حاج حسین اسدی در محل آموزش و پرورش ناحیه 6استان  اصفهان برگزار شد.

این خیر مدرسه ساز در این مراسم اعلام کرد: تنها دلیلی که باعث شده وی در امر مدرسه سازی وارد شود، شور و نشاطی است که دانش آموزان در فضای آموزشی و پرورشی مدرسه بدست می آورند که ارزش آن با هیچ معیاری قابل محاسبه نیست.

 وی افزود: تمام تلاش من در این بوده است تا بتوانم حداکثر امکانات آموزشی را که به تحصیل بهتر دانش آموزان کمک نماید در مدرسه فراهم آورم که به لطف خدا این امر محقق گردیده است.

 اسدی ادامه داد: امروزه معضل اعتیاد از جمله مشکلاتی است که جوانان و نوجوانان ما را تهدید می کند که در همین راستا توسعه فضاهای ورزشی و نیز امکانات ورزشی مدارس، می تواند عاملی پیش گیرنده باشد که به همین منظور تا کنون در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکرده است

این خیر مدرسه ساز ضمن تقدیر از خانواده خود افزود: یکی از عواملی که موجب می شود خیرین با تمام قوا در امور خیر پیش قدم شوند، تشویق و ترغیب خانواده آنها بویژه همسرانشان است که بدین وسیله از یکایک اعضای خانواده بویژه همسرم که همواره در امور خیر همدل و همراه من بوده، قدردانی میکنم و از خداوند می خواهم تا زمانی که زنده هستم، توفیق مدرسه سازی و تلاش برای رفاه دانش آموزان را از من نگیرد