مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
چاپ
کد خبر: ۳۴۹

طی پنج سال اخیر، 12 مدرسه خیری در منطقه 16 ساخته شده است

گفت‌وگو با مسئول نمایندگی منطقه 16آموزش و پرورش شهر تهران:

طی پنج سال اخیر، 12 مدرسه خیری در منطقه 16 ساخته شده است

دفاتر نمایندگی‌های مجامع خیرین مدرسه‌ساز در مناطق 19گانه آموزش‌وپرورش شهر تهران برای جذب خیرین جدید در منطقه، فعالیت خود را در سال 89 آغاز کرد.


به گزارش خبرنگارجامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛ منطقه 16 آموزش و پرورش شهر تهران با داشتن 17 مدرسه خیرساز رتبه خوبی را به لحاظ مدارس خیری در مقایسه با دیگر مناطق شهر تهران دارد. اما جمعیت زیاد دانش‌آموزان در منطقه، یاری خیرین را برای ساخت مدارس جدید می‌طلبد. حسین حیدری، یکی از خیرین مدرسه‌ساز است که مسئول نمایندگی مجمع خیرین مدرسه‌ساز منطقه 16 شد. گفت‌وگوی ما را در رابطه با نمایندگی منطقه 16 در ذیل بخوانید.
حسین حیدری درخصوص فعالیت شش‌ساله دفتر نمایندگی مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران در منطقه 16 گفت: «با گذشت 6 سال از عمر فعالیت دفاتر نمایندگی‌های مجمع خیرین مدرسه‌ساز، اتفاقات خوب ساخت مدرسه در منطقه رقم خورده است. تا سال 89 سهم منطقه فقط 5 پروژه خیری بود. خوشبختانه از سال 90 تا به الان، حدود 12 پروژه خیری به همت خیرین نیک‌اندیش در اختیار دانش‌آموزان منطقه قرار گرفته است که برای ما مایه مباهات است.» 
وی در ادامه گفت: «برگزاری جشنواره‌های تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز در مدارس خیرساز، زمینه جذب خیرین جدید را فراهم می‌کند. همچنین تأثیر بسزایی بر روی روحیه خیر مدرسه‌ساز و خانواده‌هایشان دارد. امسال در مدارس خیری جشنواره‌های خیری با شکوه هرچه تمام و با حضور خیران مدرسه و خانواده‌هایشان برگزار شد.»