مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
چاپ
کد خبر: ۳۴۵

کلنگ زنی مدرسه خیرساز روستای ارجستان از توابع استان اردبیل

به همت خیرین مدرسه ساز شهر تهران انجام شد؛

کلنگ زنی مدرسه خیرساز روستای ارجستان از توابع استان اردبیل

کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث مدرسه 3 کلاسه خیرساز روستای ارجستان از توابع بخش سبلان شهرستان سرعین استان اردبیل ،در سال جدید با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستان و خیران مدرسه ساز به زمین زده شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛ سید غلامحسین گنجی مدیر آموزش و پرورش سرعین در مراسم کلنگ زنی این پروژه آموزشی گفت: خانواده خیران مدرسه ساز به عنوان فرهیختگان جامعه با پیشنیه فرهنگی خود همواره نقش مهمی در توسعه علمی، فرهنگی و توسعه فضاهای آموزشی با احداث مدارس خیرساز در این شهرستان داشته اند و از این رو شایسته تکریم هستند.
وی با بیان اینکه مشارکت خیرین همواره مددیار دولت در حل مشکلات آموزش و پرورش بوده است، افزود: در دو سال اخیر با همت دولت و مشارکت خیرین اغلب مشکلات فضاهای آموزشی شهرستان حل شده است و تعداد اندکی از کلاسهای درس این شهرستان وجود دارد که با کانکس اداره می شوند که امید است در آینده نزدیک با همت مسئولین و مشارکت خیرین با مدارس کانکسی خداحافظی کنیم.
گفتنی است: این پروژه با زیربنای 188 متر مربع  و  3  کلاس درس با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد ریال توسط  صنف اغذیه فروشان تهران ساخته و تحویل آموزش و پرورش شهرستان خواهد شد.
نزاکت الهیاری