مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
چاپ
کد خبر: ۳۳۵

خیرین رشد و بلوغ فكری خود را در عمل به اثبات رساندند

رئیس دفتر رئیس جمهور :

خیرین رشد و بلوغ فكری خود را در عمل به اثبات رساندند

رییس دفتر رییس جمهوری با تقدیر از تلاش های خیرین مدرسه ساز در امر توسعه فضاهای آموزشی كشور گفت: خیرین رشد و بلوغ فكری خود را در عملشان به اثبات رسانده اند و با ساخت مدرسه در آینده جامعه ایران سهام می خرند.


به گزارش  جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، محمد نهاوندیان با بیان این مطلب افزود: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش سرمایه گذاری در آینده كشور است و خیرین مدرسه ساز به خوبی در این مسیر قدم گذاشته اند.
وی افزود: آنچه كه در كیفیت زندگی نسل آینده هدفگذاری می شود در اقدام كسانی كه امروز تلاش می كند قابل مشاهده است كه از جمله این افراد می توان به تلاش خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی اشاره كرد.
نهاوندیان با تأكید بر اینكه دولت باید در حوزه آموزش و پرورش وظیفه خود را به خوبی انجام دهد اظهارداشت: دولت در این مسیر تمام تلاش خود را به كار می گیرد و بیشترین میزان تخصیص از منابع مالی دولت در هزینه های جاری سهم آموزش و پرورش می شود اما این میزان كفایت نمی كند و لازم است همه آحاد جامعه، پدران و مادران در این مسیر تلاش كنند.
رییس دفتر رییس جمهوری یادآور شد: در اقتصاد مقاومتی تأكید روی سرمایه گذاری ها است و بدون شك هیچ سرمایه گذاری قابل مقایسه با سرمایه گذاری روی نیروی انسانی نیست . مدرسه سازی هم سرمایه گذاری روی نیروی انسانی كشور است.
 وی در پایان اظهار امیدواری كرد با ایجاد فضای همبستگی در كشور ایرانی آبادتر برای آیندگان بسازیم و به الگویی برای جهانیان تبدیل شویم.