مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
چاپ
کد خبر: ۳۲۳

ساخت 100 مدرسه خیر ساز در استان اردبیل

در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این استان اعلام شد؛

ساخت 100 مدرسه خیر ساز در استان اردبیل

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردبیل با رویکرد مشارکت در ایمن سازی مدارس در سالن اجتماعات مجتمع اقامتی کوثر برگزار و از خیرین نیک اندیش تجلیل شد


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ در این مراسم نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل با یاد آوری جایگاه والای خیرین مدرسه ساز نزد خداوند متعال گفت : کسانی که در راه تعلیم و تعلم و هدایت بشریت گام برمیدارند با تاریکی و جهالت میان بندگان خدا در کارزار هستند.
خدابخش استاندار اردبیل نیز از خیرین به عنوان ابرار یاد کرده افزود : انفاق و گذشت از مال دنیا خود کار بسیار ارزشمندیست حال آنکه این انفاق برای ساخت و مرمت مدارس باشد و فرصت درس خواندن را برای کودکان محروم مهیا سازد.
در این مراسم همچنین ناصری مدیر کل آموزش و پروش استان اردبیل گفت در برنامه ششم توسعه مصوب شده است 12 هزار میلیارد تومان از محل صندوق ذخیره ارزی برای توسعه ، بهسازی و نوسازی مدارس تخصیص یابد .
مهره چی مدیر کل توسعه منابع انسانی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت : امروز در شش استان کشور جشنواره خیرین مدرسه ساز برگزار میشود و پیش بینی میشود بیش از هزار میلیارد تومان تعهدات خیرین در سال جاری باشد که در این صورت شاهد 100 میلیارد افزایش نسبت به سال قبل خواهیم بود.
مهره چی ادامه داد مدارسی که بیش از 70 درصد آن تکمیل شده خیرین با اتمام آن میتوانند مشارکت داشته باشند و مدرسه را به دلخواه خود نام گذاری و ثبت کنند.
قران نویس رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان هم با بیان اینکه در سال تحصیلی 96-97 بیش از 100 مدرسه تحویل آموزش و پرورش خواهیم داد گفت : تا به امروز در استان اردبیل 352 مدرسه با بیش از 1200 کلاس از محل تعهدات خیرین مدرسه ساز استان احداث شده است

نزاکت الهیاری