مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
چاپ
کد خبر: ۳۲۱

انتخاب اعضای هیات مدیره نیکوکاران مدرسه ساز سمیرم

جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان سمیرم در اصفهان

انتخاب اعضای هیات مدیره نیکوکاران مدرسه ساز سمیرم

همزمان با برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان سمیرم اولین اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز این شهرستان انتخاب شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه سازکشور، با حضور معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان و اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان و مسئولان و خیرین شهرستان سمیرم اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز این شهرستان انتخاب شدند

 

محمد نادری مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم در این مراسم اظهار کرد: از مجموع 150مدرسه شهرستان سمیرم ۳۵ مدرسه تخریبی، پنج مدرسه استیجاری، ۷۲ مردسه قابل بهسازی، ۴۲ واحد بدون دیوار مدرسه است.

وی افزود: نمازخانه های مدارس شهرستان سمیرم امروز نیازمند ۲۰ هزار متر مربع سجاده بوده که بهبود وضعیت مدارس شهرستان بیش از پیش نیازمند حضور و همکاری خیرین شهرستان  می باشد.

مدیرآموزش و پرورش سمیرم ادامه داد: ۲۰ مدرسه شهرستان سمیرم به همت خیرین مدرسه ساز در نقاط مختلف شهرستان ساخته شده که برگزاری این مجمع و سازماندهی شدن فعالیت خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار این آمار را افزایش خواهد داد.

در ادامه این مراسم همچنین حجت الاسلام رجایی پور امام جمعه شهرستان سمیرم با اشاره به مبعث رسول اکرم (ص) گفت: بعثت پیامبر اسلام برای هدایت انسان ها به راه خیر و درست بوده و کار خیرین عملی بی منت و خالصانه و یک فرهنگ قرآنی است.

وی تصریح کرد: در گذشته نیز شاهد اعمال خیرخواهانه خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در شهرستان بوده ایم اما تشکیل مجمع خیرین در شهرستان گامی بسیار خوب برای بهره مندی شهرستان از حضور این افراد است.

حجت الاسلام رجایی پور اظهار کرد: اهمیت مدارس امروز از ساخت مسجد و محراب کمتر نبوده و امروز باید نسل جدید را در همین مدارس با راه مساجد آشنا کنیم.

وی افزود: امروز امیدواریم با حضور خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در شهرستان همه چیز برای یک مدرسه در نظر گرفته شود و شاهد مدارسی سرآمد باشیم

محمد حسین نصرتی فرماندار شهرستان سمیرم نیز در این جشنواره با اشاره به سابقه حضور خیرین در ساخت و بهسازی مدارس این شهرستان گفت: امروز از افراد سرآمدی دعوت به عمل آمده تا با حضور فعالانه خود و جذب سایر خیرین تحولی در مدارس شهرستان ایجاد گردد.

وی افزود: واگذاری زمین و ساخت مدارس در شهرستان به دست خیرین خود شهرستان نشان از روحیه خیرخواهانه این مردم داشته و خیرین امروز برای فرزندان خود گام بر می دارند

در ادامه فریدالدین عبدیزدان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان طی سخنانی افزود:خدا را شاکریم که توفیق حاصل شد در این ایام مبارک  بتوانیم در نخستین محفل هم اندیشی و تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز سمیرم حضور داشته باشیم.

وی مجمع خیرین مدرسه ساز را بهترین،پایدارترین و استوارترین تشکل مردمی دانست  که در خدمت آموزش و پرورش است و توانسته خیلی از مشکلات را برطرف نماید.

عبدیزدان خاطرنشان کرد:امروز مجمع خیرین مدرسه ساز مرز جغرافیایی نمی شناسد و آنچه در این زمان مهم است ارتباط صمیمانه این مجمع با آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس می باشد