مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
چاپ
کد خبر: ۲۹۹

جشنواره خیرین مدرسه شهرستان  هیر استان اردبیل برگزار شد

جشنواره خیرین مدرسه شهرستان هیر استان اردبیل برگزار شد

جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان هیراستان اردبیل ، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صبح امروز برگزار شد.


به گزارش  خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛ جواد قرآن نویس رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل در این جشنواره  اظهار داشت : بزرگترین اقدام خیرین مدرسه‌ساز ، فرهنگ‌سازی است چرا که به این وسیله می توانند دیگران  را به این امر مقدس تشویق کنند تا وارد عرصه نیكوكاری شوند كه نفس این عمل  بزرگ‌تر از امر مدرسه‌سازی است.

وی تصریح کرد: مدرسه سازی یک نوع حرمت گذاری به مجموعه معلمان است و این کار ارج نهادن به شغل بزرگ معلمی است .

در بخش دیگری از این مراسم صدیف بدری نماینده شهرستان های اردبیل ،سرعین، نیر ، نمین و هیر نیزاحداث فضاهای آموزشی در این منطقه توسط خیرین مدرسه سازرا  کار بسیار ارزشمندوباقیات الصالحات دانسته و گفت: این معامله با خداست و خدا را شاکرم که ما را در جمع خیرین گرانقدر و ایثارگر مدرسه ساز قرار داده است.

رمضان متینی رئیس آموزش و پرورش منطقه هیر خاطر نشان کرد: یکی از ارکان توسعه ، آموزش و تربیت صحیح است وسرمایه گزاری در آموزش وپرورش است وبرای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق شعار سال با عنوان ( اقتصاد مقاومتی ، تولید – اشتغال) باید به این امر مهم توجه کرد.

وی با بیان اینکه از نشانه های کشورهای در حال توسعه این است که باید مردم ومسئولین نظام به آموزش وپرورش توجهی ویژه نشان دهند، تصریح کرد: نیك اندیشی و كار خیر از دیرباز بخشی جدا نشدنی از فرهنگ بومی ایران زمین است،‌ و این کاریست بسیار ارزشمند ؛ كم و زیاد آن مطرح نیست و اجر همه فعالان این حوزه محفوظ است.

نزاکت الهیاری