مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۵:۲۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
چاپ
کد خبر: ۲۹۶

نوزدهمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان همدان برگزار شد

نوزدهمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان همدان برگزار شد

نوزدهمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان همدان با حضور خیرین مدرسه ساز برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان با حضور مدیر کل مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس کشور، استاندار استان همدان، مدیر کل آموزش و پروش استان همدان، رییس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همدان و جمعی از خیرین برگزار شد.
محمدرضا جعفری مدیرکل مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس کشور، در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان، با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز گسترش فرهنگ قرآنی باقیات الصالحات است، افزود: آموزش و پرورش زیربنای توسعه هر کشوری است چرا که سرمایه‌های کشور را حفظ و به تعالی می‌رساند.
وی همچنین یادآور شد: بسیاری از دانش‌آموزان در کشور از داشتن کمترین امکانات نیز بی‌بهره هستند بنابراین خیرین با ساختن مدارس در مناطق محروم، موجب ترویج فرهنگ کار خیر می‌شوند.
جعفری با بیان این که سال 78 که نخستین جشنواره‌ی خیرین مدرسه ساز در کشور برگزار شد، 18 میلیارد تومان هزینه از سوی خیرین تعهد شد، تصریح کرد: سال 95 در کشور این رقم به 870 میلیارد تومان رسید که سهم استان همدان در این امر مشارکت 26 میلیارد تومان است.
محمدناصر نیک‌بخت استاندار همدان، در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان، گفت: افراد خیر، عشق را با تمام وجود خود تجربه کرده‌اند و برای دنیای باقی اندوخته‌ای دارند.
نیک‌بخت با بیان اینکه تا کنون بیش از 108 هزار کلاس درس توسط خیرین ساخته شده است، افزود: 30 درصد از مجموع مدارس کشور به دست خیرین ساخته شده به طوریکه این افراد با انجام این عمل به کمک کشورشان آمده‌اند پس همت آنها قابل تقدیر است.
در پایان مراسم نیز از خیرین مدرسه ساز با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.
فاطمه ناگهی