مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۵:۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
چاپ
کد خبر: ۲۹۰۲

معلم هنرمندی که دانش‌‌آموزانش را به دیدار اسطوره موسیقی کشور برد

معلم هنرمندی که دانش‌‌آموزانش را به دیدار اسطوره موسیقی کشور برد

یک معلم هنرمند و دبیر هنر آموزش و پرورش شهرستان محروم رشتخوار درباره کاری که برای دانش‌آموزانش انجام داد و آنان را به دیدار یکی از مفاخرهای موسیقی کشور که خود جز خیرین مدرسه ساز هم هست برد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،علی مرادزاده یکی از معلمان هنرمند استان خراسان رضوی است. او مربی پرورشی یکی از مدارس این استان است، لیسانس هنر و فوق لیسانس نقاشی از دانشگاه شاهد تهران دارد و بیر آموزش و پرورش نیز است.

مرادزاده با دانش‌آموزان خود یک قطعه موسیقی نوایی کار می‌کند و به دیدار عثمان محمدپرست استاد موسیقی خراسان رضوی می‌رود. استاد محمدپرست جز مفاخر موسیقی کشور و خیر مدرسه ساز نیز است.

مرادزاده این معلم هنرمند که 30 سال به طور حرفه ای هنر کار می‌کند و کارهای زیادی پیرامون چاپ مقالات داشته است، درباره کار خود به پانا گفت: «چکیده نگاه من به آموزش و پرورش این است که وقتی آموزش موفق است که بتواند استعدادشناسی کند. اگر استعداد و علایق دانش‌آموزان کشف شود بچه موفق خواهد شد.»

وی با تاکید براینکه آموزش و پرورش اساسی و بنیادین آموزش و پرورشی است که استعداد کشف کند افزود: «ما یک آموزشگاه آزاد هنر داریم و در مرز شرق کشور در شهرستان محروم رشتخوار بر استعدادیابی دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی تاکید داریم.»

دبیر هنر آموزش و پرورش شهرستان محروم رشتخوار ادامه داد: «یک سال بود که به بچه‌ها قول داده بودم آنان را به دیدار با چهره‌های بزرگ و بزرگان ببرم عثمان محمدپرست خیری است که 580 مدرسه ساخته است که هفته پیش به دلیل وخیم بودن حال خود در بیمارستان بستری شد.»

وی اضافه کرد بعد از اینکه کمی بهتر شد و به منزل آمد، برای او شعری را با ملودی نوایی خود عثمان و در وصف حال وی سرودم و آن را با بچه‌ها کار کردم.

مرادزاده با بغضی که در گلو داشت با اشاره به اینکه گرداننده مجلس دیدار ما با عثمان خدا بود از حال و هوای این دیدار گفت که عثمان برای من از کودکی یک اسطوره بود و برایم حرمت داشت. ما در دیدار با وی هدیه خود را اهدا و برایش اجرا کردیم.»

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری 

منبع:پانا