مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
چاپ
کد خبر: ۲۹۰

650هزار نیکوکار عضو مجمع خیران مدرسه ساز کشور هستند

رئیس جامع خیرین مدرسه ساز کشور ؛

650هزار نیکوکار عضو مجمع خیران مدرسه ساز کشور هستند

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: 650 هزار نیکوکار عضو این مجمع بوده و به امر مقدس مدرسه سازی در نقاط مختلف ایران اسلامی مشغول هستند.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛ محمدرضا حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، در نوزدهمین جشنواره خیرین  مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: هم اکنون از این تعداد نیکوکار، یکهزار نفر خیر مدرسه ساز ایرانی در نقاط مختلف دنیا زندگی می کنند.

وی افزو: مجمع خیران مدرسه ساز کشور20 سال قبل راه اندازی شده و تاکنون نیز منشا خدمات و برکات متعددی در تمامی نقاط ایران اسلامی بوده است.

رئیس جامعه خیرین  مدرسه ساز کشور بیان کرد: میزان کمک های جمع آوری شده از نیکوکاران مدرسه ساز ایران اسلامی یک سال پس از افتتاح این مجمع 168میلیارد ریال بوده در حالی که مبالغ اهدایی، سال به سال رشد چشمگیری داشته است.

حافظی عنوان کرد: سال 1388 و در حالی که اعتبارات دولتی برای مدرسه سازی در کشور سه هزار و 860 میلیارد ریال بود افزون بر هفت هزار و 400 میلیارد ریال کمک خیران مدرسه ساز در ایران اسلامی جمع آوری شد.

وی  تصریح کرد: 37 درصد مدارس کشور تاکنون توسط خیران مدرسه ساز ساخته و تحویل وزارت آموزش و پرورش شده است.

حافظی خاطرنشان کرد: حرکت مجمع خیران مدرسه ساز کشور و اقدام نیکوکاران در این زمینه سازنده و در راستای اعتلای روز افزون علم، دانش، فرهنگ و ادب در جامعه است.

وی اظهار داشت: ساخت مدرسه معامله با خداوند بوده و به عنوان یک جهاد مقدس، نوعی سرمایه گذاری برای آخرت است و فعالیت در این عرصه نیز توفیق الهی به شمار می رود.

نیکوکاران شرکت کننده در نوزدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 160 میلیارد ریال به منظور ساخت مدرسه در این استان تعهد کرده و بیش از 18 هزار مترمربع زمین نیز برای این امر مهم اهدا کردند