مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
چاپ
کد خبر: ۲۸۹۲

مدرسه ای به "نام پدر" و مدرسه ای به "یاد مادر"

مشارکت خیر جوان تهرانی در ساخت دو واحد آموزشی در شهر تهران

مدرسه ای به "نام پدر" و مدرسه ای به "یاد مادر"

عباس باسمچی خیر جوان تهرانی با امضای تفاهمنامه، مشارکت در ساخت دو واحد آموزشی در مناطق ۱۴ و ۱۹ شهر تهران را تعهد نمود.


به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران صبح امروز مراسم امضای تفاهمنامه ساخت این واحدهای آموزشی با حضور این خیّر مدرسه‌ساز و محمدرضا قربانی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، حبیبی معاون مشارکت‌های مردمی و هادیان کارشناس مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران در محل مجمع خیرین شهر تهران برگزار شد.
این خیر جوان با مشارکت ۱۱ میلیارد ریالی ساخت یک واحد آموزشی در منطقه ۱۴ تهران را تعهد نمود و همچنین با پرداخت یک میلیارد ریال در ساخت مدرسه شهادت در جنوبی ترین نقطه پایتخت در منطقه ۱۹ مشارکت خواهد داشت.
براساس برنامه ریزی انجام شده مدرسه شهادت در منطقه ۱۹ تا مهر ماه سال ۱۴۰۰ به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید و عملیات ساخت  مدرسه مورد نظر این خیر مدرسه ساز در منطقه ۱۴ تهران نیز تا مهرماه سال ۱۴۰۱ به اتمام خواهد رسید‌.
گفتنی است این خیر نیک اندیش همچنین با مشارکت در "پویش به یاد مادرم مدرسه می سازم" با پرداخت دویست و پنجاه میلیون ریال،  ۱۰ کاشی یادبود مدرسه توحید در منطقه ۸ تهران را به مادر خود اهدا نمود. این کاشی ها پس از تکمیل عملیات ساخت مدرسه، به نام مادر این خیرجوان نامگذاری و در کنار سایر اسامی مشارکت کننده در کتیبه این مدرسه نصب خواهد شد. این خیر نیک اندیش، مدرسه منطقه ۱۴ را به نام پدر خود زنده یاد علی اصغر باسمچی نامگذاری نمود و  در ساخت مدارس منطقه ۱۹ و ۸ نیز به یاد مادرخود مشارکت نموده ودر مجموع ۱۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در ساخت این واحدهای آموزشی مشارکت خواهد داشت.
منتشر کننده: نزاکت اللهیاری