مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۶:۵۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
چاپ
کد خبر: ۲۸۸۳

نقش پررنگ بنیاد قلم چی در پذیرفتگان کنکور منطقه احمد آباد خراسان رضوی

نقش پررنگ بنیاد قلم چی در پذیرفتگان کنکور منطقه احمد آباد خراسان رضوی

رئیس آموزش و پرورش منطقه احمد آباد استان خراسان رضوی با حضور در دفتر جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ضمن ارائه گزارشی از نیازهای این منطقه از نقش پررنگ بنیاد علمی آموزشی قلم چی وقف عام در پذیرفته شدگان کنکور گفت .


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، محمد کریمی شادی، رئیس اموزش و پرورش منطقه احمد آباد خراسان رضوی با حضور در دفتر جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از نیازهای این  منطقهگفت و از خیر نیک اندیش مهندس کاظم قلم چی و سایر خیرین مدرسه ساز که همواره پای کار بودند در خواست کرد اهتمام ویژه به منطقه احمد آباد داشته باشند .

وی با اشاره به اینکه ،8 هزار و 792 دانش آموز در 103 مدرسه، این منطقه تحصیل می کنند اظهار داشت : با برنامه ریزی های انجام شده و استفاده از ظرفیت بنیاد علمی آموزشی قلم چی ( وقف عام ) تعداد پذیرفته شدگان دانش آموزان در کنکور، به طرز چشمگیری افزایش یافته است .

وی تصریح کرد: موسسه مهر گیتی ، آقایان میر صدرایی،وفادار ،خانم جواهری ،مهندس فولادی و ... از جمله خیرینی بودند که در این منطقه مدارسی را در طی سه سال اخیر بنا کردند .

وی در ادامه ضمن درخواست  مساعدت در هوشمند سازی مدارس  منطقه ، تجهیز مدارس ، مقاوم سازی ، مرمت و بازسازی و ساخت مدارس مورد نیاز اظهار داشت : در حال حاضر این منطقه 5 کلاس درس کمبود دارد.

مهندس قلم چی نیز در ادامه از آموزش و پرورش این منطقه در خواست کرد نیازهای این مدارس را به صورت آماری دقیق تحویل جامعه خیرین دهند و دانش آموازانی که نیاز به بورسیه و دریافت کتاب دارند به بنیاد علمی اموزش قلم چی معرفی شوند.

وی خاطر نشان کرد:  امیدواریم هیچ دانش آموزی به دلیل مشکلات مالی از کسب علم و دانش عقب نماند .

نزاکت اللهیاری