مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۵:۰۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
چاپ
کد خبر: ۲۸۳۸

جلسه کارگروه حل مشکلات فضاهای آموزشی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

جلسه کارگروه حل مشکلات فضاهای آموزشی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

جلسه کارگروه حل مشکلات فضاهای آموزشی استان سیستان و بلوچستان با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، جلسه کارگروه ساخت ۲۰۰ مدرسه در استان سیستان و بلوچستان ، با حضور دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،مهندس جعفری مدیر عامل ،  مدیرکل محترم اموزش و پرورش استان ؛ فرماندار محترم زاهدان ، معاون محترم سازمان نوسازی مدارس ،دکتر روستا عضو هیات مدیره شرکت باز آفرینی شهری ، خانم گیتی نژاد خیر مدرسه ساز و عضو کارگروه ،  مهندس لگزایی ،  مهندس رسولی  ، مهندس صالحی ،   فتح الله پور معاون دفتر آموزش سازمان برنامه و جمع وسیع و گسترده ای از خیرین و دستگاه های اجرایی در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.
 
معاون مشارکتهای سازمان نوسازی مدارس کشور در این جلسه اظهار داشت  : ۱۰۶۵ کلاس در سال گذشته ساخته شده که با توجه به رشد دانش آموزی در این استان نتوانسته پاسخگوی نیازهای استان باشد.
در ادامه این جلسه دکتر واعظ مهدوی رئیس کارگروه گزارشی از پیشرفت ۲۰۰ پروژه را ارائه دادو اذعان داشت : مدارس ساخته شده و تعهد شده احصا شده و پروژه های باقیمانده مشخص شده است. باید امکانات و ظرفیت ها بسیج شود تا در سال ۱۴۰۰ کار ساخت ۲۰۰ مدرسه به انتها برسدو انشالله این اقدام سرانجام یابد.
در پایان این جلسه اعضا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مشکلات فضاهای آموزشی استان سیستان و بلوچستان ارائه دادند.
نزاکت اللهیاری