مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۴:۴۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
چاپ
کد خبر: ۲۸۲۸

چهار آموزشگاه شیروان به پویش ملی مدرسه‌سازی پیوستند

چهار آموزشگاه شیروان به پویش ملی مدرسه‌سازی پیوستند

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: چهار آموزشگاه این شهرستان خراسان شمالی به پویش ملی مدرسه سازی(خیرین مدرسه ساز) پیوستند.


علی ابراهیمیان اظهار داشت: از این تعداد یک باب دبیرستان دخترانه شهید حسن زاده روستای خانلق واقع در بخش مرکزی و  دبیرستان دخترانه شبانه روزی شهر زیارت، دبیرستان دخترانه شاهد حکمت و آموزشگاه دخترانه ضحی۲ با مشارکت دانش آموزان و معلمان به پویش خیرین مدرسه سازان «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» پیوستند.

وی گفت: مهم‌ترین ارکان توسعه در هر کشوری، مدرسه و امکان تحصیل است که با آموزش می‌توان بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را در جامعه برطرف کرد.

ابراهیمیان از مدیران و کادر اجرایی توانمند و فعال این مدارس که در پویش طرح آجر به آجر حضور موثر و پررنگی داشتند قدردانی کرد و از  مدیران و همکاران مدارس فعال خواست تا برای ترغیب دانش آموزان برای شرکت در پویش تلاش کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: سایر مدارس هم برای فرهنگ سازی شرکت دانش آموزان در فعالیت های خیرخواهانه و عام المنفعه ویڑه این پویش که با هدف مدرسه سازی تشکیل شده اقدام به عمل آورند.

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: در ماه گذشته آیین خشت گذاری نخستین مدرسه پویش آجر به آجر در خراسان شمالی، که در شهرک عشایری دوین شیروان آموزشگاه یک کلاسه احداث شد حاصل این پویش ملی مدرسه سازی بوده است.

پویش ملی آجر به آجر توسط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با هدف «نهادینه سازی فرهنگ فعالیت خیرین مدرسه ساز»   اجرا درآمده است که  مورد استقبال هم‌میهنان خیراندیش قرار گرفته است.

اکنون ۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی شهرستان شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

منبع : ایرنا 

منتشر کننده: نزاکت اللهیاری