مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
چاپ
کد خبر: ۲۸۲۰

بهره برداری از  دبستان خیر ساز صالحین و امیر کبیر در شهرستان نطنز

به همت خیرین مدرسه ساز ، خانواده صالح کندزی وعارف نظری انجام شد،

بهره برداری از دبستان خیر ساز صالحین و امیر کبیر در شهرستان نطنز

دبستان صالحین و امیر کبیر با سابقه ١٠٢ ساله در شهرستان نطنز به همت خیرین مدرسه ساز خانوادهای محترم صالح کندزی و عارف نظری به بهره برداری رسید.


مراسم افتتاحیه دبستان خیر ساز صالحین و دبستان امیرکبیر  با حضور جمعی از خیران گرامی، آقایان دکتر رضایی استاندار اصفهان، حجت‌الاسلام یعقوبی امام جمعه ، فیروز ی پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اعتدادی مدیر کل  آموزش و پرورش استان،مهندس میربد مدیر کل  نوسازی مدارس استان اصفهان، فردوسی فرماندار شهرستان نطنز ، خانم میردامادیان رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ،چاوش پور مدیر آموزش و پرورش نطنز، محمودی رئیس اداره ارزیابی و پاسخگویی به شکایات اداره کل، عصمتی رئیس آموزش وپرورش منطقه امامزاده  ،اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز نطنز ، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، جمعی از فرهنگیان و مدیران مدارس برگزار گردید. 
 
در ادامه ، جلسه افتتاح و تجلیل از خیرین مدارس مذکور ادامه یافت که ابتدا چاوشپور مدیر آموزش و پرورش نطنز به حضار خیر مقدم گفت و از خدمات خیرین تشکر کرد .
 
 علیرحیمی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز نطنز نیز گزارشی از مدارس خیر ساز ارائه و به سابقه ١٠٢ ساله دبستان امیر کبیر اشاره کرد ، 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی نیز در سخنانی به اهمیت و اجر دنیوی و اخروی امور خیر اشاره نمودند.
 
در ادامه خانم میردامادیان نیز در اهمیت نقش خیرین سخنانی ایراد نمودند .
 
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز ضمن تشکر از خیرین و مردم نطنز به گزارش اخیر وزارت آموزش و پرورش که طی آن در ارزیابی ٢٠ شاخص اساسی ، شهرستان نطنز در بین همه شهرستانهای کشور رتبه اول و استان اصفهان رتبه چهارم را کسب کرده اند اشاره کرد .
در این مراسم از خیرین مدرسه ساز خانواده محترم صالح کندزی و خانواده محترم عارف نظری و آقای مهندس اصغر مطهری اصل ، مهندسین ناظر ، پیمانکاران و ... تجلیل وبه رسم یادبود با اهداء لوح تقدیر قدردانی گردید .