مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
چاپ
کد خبر: ۲۸۱

جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان تالش  برگزار شد

جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان تالش برگزار شد

جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان تالش در استان گیلان با هدف تجلیل از خیرین مدرسه ساز و جلب مشاركت همگانی در توسعه و گسترش فضاهای آموزشی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛  جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان تالش در استان گیلان  با هدف تجلیل از خیرین مدرسه ساز و جلب مشاركت همگانی با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان، فرماندار شهرستان ،رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و جمعی از خیرین مدرسه ساز برگزار شد.

علی اکبری مقدم ،مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان ،در این مراسم ضمن تجلیل ازمشارکت خیرین در امرمقدس مدرسه سازی گفت: باید صمیمانه قدردان کسانی بود که قلبشان برای ایران عزیز می تپد.

وی افزود: :نهادینه کردن فرهنگ مهر و محبت در جامعه کاری بسیار ارزشمند است و می تواند بالاترین پیام را داشته باشد.

 وی با تاکید بر اینکه حتی برای یک دانش آموز باید فضای مناسب آموزشی فراهم کنیم،اذعان داشت: اگر می خواهیم جامعه ای خلاق،پویا و با نیروی انسانی کار آمدو پرسشگر داشته باشیم باید زیر ساخت های فرهنگی را با مشارکت و همدلی به خوبی بنا کنیم.

در ادامه سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان تالش ، وجود فضای آموزشی را یكی از ابتدایی ترین و با اهمیت ترین نیازهای آموزش و پرورش برشمرد و گفت: ایجاد فضایی برای تعلیم و تربیت دانش آموزان و كمك به جلوگیری از بازماندن برخی  از دانش آموزان از تحصیل از بهترین امور خیر است.

وی مدرسه سازی را باقیات صالحات دانست و افزود: كسانی كه در این كار خیر وارد می شوند تفاوت اساسی با دیگران دارند كه آن،  گذشت از مال است.